برگزاری دوره پدافند زیستی ویژه کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری یک دوره آموزشی ۶ ساعته مدیریت پدافند زیستی برای ۲۰ نفر از نیروهای مدیریت های مختلف این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از  قشم، حمیدرضا صادقی با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره کمک به ارتقاء مصونیت و آمادگی حداکثری کشور در برابر وقوع تهدیدات زیستی از طریق ارتقاء آگاهی و دانش تخصصی می باشد.

وی ادامه داد: برگزاری این دوره تخصصی می تواند موجب ایجاد و تقویت توانمندی کارکنان سازمان درخصوص مقابله با تهدیدات زیستی، آسیب شناسی و ارائه راهکار و آشنایی با رویکرد سازمان ها در مقابله با بیماری های نوظهور و تهدیدات زیستی شود.

به گفته مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم؛ پرداختن به موضوع آموزش در حوزه پدافند زیستی و ارتقاء دانش علمی مدیران و کارشناسان حوزه های اجرایی، خدماتی، امدادی و درمانی، به منظور مصون سازی، آمادگی و توانمندی مقابله در مواجهه با حوادث و تهدیدات زیستی در جامعه امروز یکی از ضرورت هاست.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های راهبردی پدافند غیرعامل و پدافند زیستی به عنوان یک مهارت مدیریتی برای همه ارکان جامعه و نهادهای اجتماعی می تواند موجب آگاه سازی، آموزش و بکارگیری اصول مقابله با بحران، یکی از نیازهای ضروری امروز جامعه است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1545604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =