گل نوشت:

رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: «رقابت اصلی برای کسب سهمیه تیمی که امکان حضور در لیگ برتر را ندارد، بین همدان و مشهد است.»
علی سعیدلو در حاشیه مراسم افتتاحیه ورزشگاه ۶هزار نفری انقلاب همدان افزود: «یک تیم وقتی می تواند در لیگ برتر موفق باشد که مردم آن شهر احساس کنند تیم مال خودشان است و شما در بخش گسترده ای از فصل نتوانسته بودید این حس را به هوادارانتان منتقل کنید.»
وی ادامه داد: «عمده دلیل سقوط تیمی چون پیکان هم همین نکته بود و شما وقتی بازیهای این تیم را تماشا می کردید، تماشاگران اندکی را روی سکوهای ورزشگاه می دیدید. مشکل شما پول نیست و وقتی می توانید موفق شوید که عشق به تیم را روی سکوها ببرید. در جلسه ای که داشتیم از مسئولین فدراسیون خواستیم که قضیه تبانی و اعتراض پاس همدان را به طور جدی بررسی کنند.»
رئیس سازمان تربیت بدنی با ممکن بودن انتقال امتیاز به پاس همدان، گفت: «اگر این اتفاق افتاد، که چندان هم دور از دسترس نیست، باید کاری کنید که تیم حفظ شود و تیم را با اعتبار خود و با اتکا به بازیکنان همدانی ببندید. در هفته های انتهایی نتایج خوبی گرفتید و وقتی به امتیاز ۳۵ رسیدید، فکر کردید همه چیز تمام شده، غافل از اینکه فوتبال آبستن حوادث زیادی خواهد بود.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
    0 0
    زمانی که یکی از کشتی گیران استان همدان مقام جهانی آورد عکس استاندار و آن کشتی گیر را در سطح استان با پیام تبریک به استاندارجهت موفقیتش نصب کردند. ولی حالا تیمی که میلیاردی خرجش میکردند سقوط کرد هیچکس از استاندار سوال نپرسید
  • بدون نام IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
    0 0
    بازم پارتی بازی و حق خوری. خجالتم خوب چیزیه