۰ نفر
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
راهنمای خرید رز جاودان و باکس گل رز

گل رز را می توان مادر گل های شاخه بریده دانست. انسان ها از زمان قدیم به گل رز بسیار علاقه مند بوده اند. به همین دلیل آن را تبدیل به سمبل عشق و محبت کرده اند. شاخه گل رز برای هدیه، از قدیم تبدیل به یک سنت برای کادو دادن شده است. کم کم این سنت دیرینه تبدیل به باکس گل رز شد و در نهایت رز جاودان را آخرین ترند این گل رمانتیک می توان دانست. این موضوع همچنان هم ادامه دارد. به طوری که این روزها بر روی افزایش ماندگاری گل رز، اقدامات بزرگی شکل گرفته است و نتیجه آن به وجود آمدن گل رز جاودان بوده است.

رز جاودان چیست؟ چرا انقدر سریع محبوب شد؟

بشر از زمانی که از گل رز به عنوان هدیه ای برای ابراز محبت استفاده کرد؛ به دنبال افزایش عمر و ماندگاری رزهای شاخه بریده بوده است. نتیجه این اقدامات برای ابدی کردن گل رز، به وجود آمدن رز جاودان می باشد. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که رز جاودان چیست !؟ رز جاودان همان گل رز طبیعی است که بر روی آن فرایندی انجام شده است تا ماندگاری آن به ۱ الی ۳ سال افزایش پیدا کند!

پیشرفت تکنولوژی و استفاده از روش های جدید، قابلیت تولید گل های رز طبیعی جاودان را در رنج رنگی بسیار گسترده ای فراهم ساخته است.  بر خلاف تصور برخی از کاربران، گل های رز جاودان کاملا طبیعی هستند که طی پروسه های منحصر به فردی از گل های تازه رز به عمل آمده اند.  این گل ها می توانند تا چندین سال تازه باقی بمانند بدون این که به آب نیاز داشته باشند یا طراوت، رنگ و زیبایی خود را از دست بدهند. گل رز جاودان بر اساس گستره تقاضای جهانی برای بهبود کیفی گل ها تولید شده است.

راهنمای خرید رز جاودان و باکس گل رز

رز جاودان در چند سال اخیر بسیار محبوب شده است. اما خرید رز جاودان اصل مشکلی است که پیش روی خریداران این گل ماندگار بوده است.

خرید رز جاودان

پس از به وجود آمدن گل رز جاودان، افراد زیادی از سراسر دنیا، علاقه مند به خرید این رز ماندگار شدند. در ایران هم به همین صورت بود تا سرانجام از چند سال پیش؛  کادو باکس بستر خرید رز جاودان را فراهم آورد. این گل های طبیعی انواع و اقسام مختلفی دارند. به همین دلیل رنج قیمت رز جاودان بسیار متنوع است.

راهنمای خرید رز جاودان و باکس گل رز

این گل ها به دلیل اینکه به عنوان هدیه استفاده می شوند، بسیار مهم است که از کیفیت بالایی برخوردار باشند. به همین دلیل افرادی که قصد خرید و سفارش رز جاودان اصل را دارند،  خرید رز جاودان کادوباکس را انتخاب می کنند. دلیل آن هم خیال راحت از کیفیت و ماندگاری گل می باشد. اما طبیعاتا مثل هر محصول دیگری، گزینه های متفرقه زیادی وجود دارند که قیمت های مناسب تری دارند.

قیمت یک شاخه گل رز جاودان تحت تاثیر چه عواملی است؟

قیمت یک شاخه گل رز جاودان را می تواند تحت تاثیر چند عامل مهم دانست که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • برند تولید کننده رز جاودان
  • سایز گل جاویدان
  • اشکال مختلف آن
  • رنگ های ساده و ترکیبی
  • جنس و نوع باکس
  • و...

جالب است بدانید این گل ها شکل های مختلفی هم دارند. برای مثال یکی از مدل های آن گل رز جاودان قلبی می باشد. مدل دیگر رز جاودان دیو و دلبر می باشد. خرید رز جاودان دیو و دلبر از آنجا معروف شد که در یک فیلم سینمایی این گل نمایش داده شد. مدل های دیگری همچون هفت رنگ وجود دارند که ترکیبی از رنگ های مختلف می باشند.

قیمت رز جاودان قرمز کمتر از سایر رنگ ها

به دلیل محبوبیت رز قرمز؛ قیمت رز جاودان قرمز از سایر رنگ ها کمتر است. اما سایر رنگ های گل جاودانه معمولا قیمت بیشتری دارند. مخصوصا رنگ های ترکیبی مانند رز جاودان سفید صورتی! دلیل پایین تر بودن قیمت رنگ قرمز را می توان در محبوبیت بیشتر آن دانست. چون رز قرمز از قدیم مرسوم بوده و معمولا همه آن را می پسندند.

اما سایر رنگ ها مانند رز جاودان آبی؛ مشکی، سفید، بنفش و ... طرفداران خاص خودشان را دارند. معمولا برای خرید رز جاودان قرمز نیاز به فکر کردن نیست. اما اگر بخواهید سایر رنگ ها را هدیه دهید، باید از سلیقه شخص گیرنده مطمئن باشد. اما این را هم در نظر بگیرید که اگر رنگ مورد علاقه اش را هدیه بدهید، خوشحالی آن دو چندان می شود.

روش نگهداری رز جاودان به چه صورت است؟

جالب است بدانید که این گل ها با وجود طبیعی بودن، نیاز به نگهداری خاصی ندارند. برای اینکه ماندگاری رز جاودان خود را افزایش دهید، تنها کافی است موارد زیر را رعایت فرمایید:

  1. دور از نور خورشید باشد
  2. به هیچ وجه به آن آب ندهید
  3. در مکان های مرطوب نباشد (مانند آشپزخانه)
  4. در دمای محیط باشند

اگر کادو رز جاودان می دهید، حتما موارد بالا را به فرد دریافت کننده توضیح دهید. درست است که گل رز با ماندگاری بالا هدیه می دهید، اما هرچه بهتر مراقبت شود، بیشتر عمر می کند.

باکس گل رز جاودان

به دلیل اینکه قیمت رز جاودان از گل های معمولی بیشتر است، بیشتر به صورت تک شاخه ارائه می شوند. اما باکس گل رز و مدل های با تعداد شاخه آن هم وجود دارد که طبیعاتا هزینه آن شاید خیلی منطقی نباشد و معمولا افرادی که قصد ارسال گل به ایران را دارند، به سراغ این مدل ها می روند.

راهنمای خرید رز جاودان و باکس گل رز

باکس شیشه ای رز جاودان که به گل دیو و دلبر معروف است، به صورت حبابی شکل می ماند. جالب است بدانید خرید رز جاودان دیو و دلبر از یک فیلم معروف شد. اما در کل باکس های متنوع زیادی برای رز جاویدان درست شده است تا تمام سلیقه ها را پوشش دهد.

ماندگاری گل های ماندگار طبیعی چقدر است؟

ماندگاری گل جاودان بالای ۱ سال است. معمولا برترین برند تولید کننده رز جاودان، بین ۱ الی ۳ سال عمر می کند که عدد دقیق آن به نحوه نگهداری شما بستگی دارد. اما بعضی از فروشندگان رز جاودان، ماندگاری ۵ الی ۷ سال را هم اعلام می کنند، آن هم برای مدل های متفرقه! این موضوع غیر منطقی است.

به دلیل ماندگاری بالا و طبیعی بودن گل رز جاودان؛ به  عنوان هدیه ای فراموش نشدنی برای مناسبت های مختلف از جمله روز مادر، روز پدر، تولد، سالگرد ازدواج و... می باشد. این هدیه به دلیل تنوع در باکس، با دکوراسیون مختلف خانه و محل کار همخوانی دارد و به دلیل ماندگاری بالا، چند سال تجربه روز هدیه دادن را در ذهن گیرنده آن تداعی خواهد کرد.

مرکز خرید گل رز جاودان کجاست؟

خرید رز جاودان با سایر مدل های گل رز متفاوت است. برای همین مرکز خرید رز جاودان در عمل گلفروشی های معتبر اینترنتی در این زمینه می باشند. برای مثال: " کادو باکس " به صورت تخصصی در زمینه فروش گل رز جاودان فعالیت می کند و برند اصل رز جاودان را ارائه می کند. برای مدل های گل دیو و دلبر و فروش عمده رز جاودان هم می توانید به " رز دلیوری " مراجعه فرمایید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1543367