کاظم جلالی صبح امروز در تذکری در صحن علنی مجلس با اشاره به احتمال سفر وزیر امور خارجه کشورمان به عربستان سعودی اعتراض کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از لاریجانی خواست تا به عنوان عضو شورای عالی امنیت ملی به این اتفاق رسیدگی کند.

وی بر اساس اصل 34 و 154 قانون اساسی گفت: بر اساس این اصول باید از حقوق مردم مظلوم دفاع کنیم اما برخی سفرهایی به منطقه انجام می شود که قابل سئوال است.

وی افزود : بر اساس برخی اخبار قرار است وزیر امور خارجه سفری به عربستان داشته باشند در حالی که ملک عبد الله اگر هنری داشت با اسرائیل می جنگید نه با زن و بچه های مردم بحرین و به همین دلیل از شما به عنوان عضو شورای عالی امنیت ملی می خواهیم که به این موضوع رسیدگی کنید.

محمد رضا خباز نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس نیز صبح امروز بار دیگر موضوع دست کاری شدن قانون بودجه امسال در بخش اعتبارات ایرانیان خارج از کشور را یادآوری کرد و از رئیس مجلس نتایج پیگیریهایشان را جویا شد.

وی به تذکر روز چهارشنبه هفته گذشته خود و توکلی در مورد دستکاری شدن بودجه ابلاغی سال 90 در مورد اعطای بودجه به ایرانیان خارج از کشور اشاره کرد.

لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: به این موضوع رسیدگی شده و ان شالله اصلاح می شود .

خباز سپس خواست که افراد خاطی هم که در این کار غیر قانونی دست داشتند، معرفی شوند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =