۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱

فارس نوشت:

تازه‌ترین جزئیات از دستگیری 3 سرشبکه شبکه‌ هرمی کوئیست منتشر شد. در ادامه دستگیری سرشبکه‌های شبکه هرمی کوئیست الف. شکیبا و ف. واحدی لنگرودی که به ترتیب 1500 میلیارد تومان و 2000 میلیارد تومان ارز از کشور خارج کرده بودند دستگیر شدند.

این افراد که از افراد شاخص شبکه‌های هرمی بودند به تریبت یک میلیارد و 500 میلیون تومان و یک میلیارد و 600 میلیون تومان پورسانت از فعالیت‌های خود به دست آورده بودند.

در عین حال مخفیگاه ف. رحیم‌خانی دیگر سرشبکه بزرگ این شبکه‌های هرمی نیز که 7 میلیارد تومان پورسانت کسب کرده بود و اقدام به کلاهبرداری 4 هزار میلیاردی کرده بود نیز در کشور امارات مشخص شده‌است.

با هماهنگی‌های انجام شده با CId کشور امارات این فرد نیز به زودی دستگیر خواهد شد و به کشور بازگردانده می‌شود .

همچنین محل اختفای پ. نجف‌آبادی و ع. بوشهری نیز در کشور امارات شناسایی شده و طبق هماهنگی با CId کشور امارات این افراد نیز به زودی دستگیر خواهند شد.

2 نفر از سرشبکه‌های شبکه هرمی سوئیس کش و سی‌نت هم به نام الف. آتش کار و ک. کاووسی که پیش از این کلاهبرداری میلیاردی کرده بودند و جدیداً هم سایت هرمی VGTM را راه‌اندازی کرده بودند در آستانه دستگیری از سوی CId‌ کشور امارات هستند.

گفتنی است که یکی از سرشبکه‌های سایت پالینور هم به نام م. مهدوی فر به زودی توسط CId کشور امارات دستگیر خواهد شد و به کشور بازگردانده می‌شود.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
    0 0
    اینهم از عجایب روزگار است ؟ یکی نیست به این خبر رسانها بگوید که چرا قبل از گرفتن این افراد اسمشان در سایتها ولو است ؟