۱ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۷:۵۴

سایت پلیس نوشت:

سرهنگ بهروز رحیمی از دستگیری باند سارقان حرفه ای که با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ در خیابان های آفریقا، مدرس و میرداماد با سوار کردن مسافر در صندلی عقب اقدام به سرقت می کردند، خبر داد.

سرهنگ بهروز رحیمی رییس کلانتری 103 گاندی گفت: 8صبح 30 اردیبهشت ماه سال جاری ماموران کلانتری از طریق تماس تعدادی از شهروندان تهرانی با مرکز فوریت های پلیسی 110 از وجود چند سارق در ساختمان نیمه کاره ای در خیابان ولیعصر مطلع شده و رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند. با توجه به فوریتی بودن خبر به سرعت اکیپی از ماموران دایره تجسس کلانتری خود را آماده و بلافاصله به منظور بررسی صحت و سقم موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند. ماموران پس از حضور در محل ضمن اطمینان از صحت موضوع موفق شدند طی یک عملیات ضربتی 4 سارق حرفه ای به نام های "نادر" سرکرده باند،"علیرضا"،"بابک" و "هادی"را در مخفی گاهشان واقع در ساختمان سه طبقه نیمه کاره دستگیر کنند.

متهمان پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفته و گفتند: با خودروی پراید مشکی که در اختیار داشتیم بدین شیوه که چهار نفری سوار خودرو شده و در خیابانهای "آفریقا" ،"مدرس" و "میرداماد" یک نفر مسافر را در صندلی عقب سوار می کردیم. نادر نیز که از قبل در صندلی عقب نشسته و دست خود را آتل بسته بود،هنگام پیاده شدن در مسیر هایی که از قبل طراحی کرده بودیم از مسافر درخواست کمک می نمود و دستش را دور گردنش می انداخت و مالباخته بخت برگشته از همه جا بی خبر حین کمک کردن به نادر کیف پول جیبیش در یک چشم به هم زدن توسط سرکرده باند به سرقت می رفت.

وی با اشاره به اینکه متهمان فقط به سرقت کیف پول شهروندان بسنده نکرده و با بی شرمی تمام اعمال مجرمانه خود را شبها نیز با روش دیگری پیگیری می کردند خاطرنشان کرد: آنان با استفاده از خودرو شبها اقدام به سرقت از منازل شهروندان ساکن در شمال پایتخت می نمودند و اموال مسروقه را در یک قهوه خانه در حوالی گمرک به یک مالخر می فروختند. در این رابطه برای متهمان در کلانتری پرونده تشکیل شده و تحقیقات فنی برای روشن شدن سطح فعالیت و دامنه جرایمی که انجام داده اند در دست بررسی است.
56282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =