تک‌گویی بازیگران زن در «هفت قصه از هفت پریِ زمینی برای تو»

هفت بازیگر زن، به شکل تک‌گویی، «هفت قصه از هفت پریِ زمینی برای تو» را اجرا خواهند کرد. این اجرا، در یک فیلم که قالبی میان سینما و تئاتر است، ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پخش سومین رپرتوار تئاتر «مونوگهان» در قالب فیلمی هفت اپیزودی به تهیه‌کنندگی، طراحی و کارگردانی روزبه حسینی آغاز شد.

«هفت قصه از هفت پریِ زمینی برای تو»، هفت قصه‌ نمایشی کوتاه در قالبی بین سینما و تئاتر است. این اثر به آسیب‌شناسی مسائل زنان در حیطه زندگی اجتماعی و خانوادگی از دوران نوجوانی تا میانسالی می‌پردازد.

داوری سومین رپرتوار تئاتر «مونوگهان»، از یک سو توسط هیأت داوران در شاخه‌های بازیگری و نویسندگی انجام می‌شود و مخاطبین نیز می‌توانند اثر برگزیده‌ خود را انتخاب کنند و به آن رأی دهند. 

این رپرتوار فقط برای نمایشنامه‌های تازه و اجرا نشده‌ ایرانی، کارگاهی یا مستقل به شکل تک‌گویی و فقط برای «یک بازیگر زن» است و همه‌ اپیزودها توسط اعضای کارگاه نویسندگی «وَ ناگهان» و براساس وقایعی از زندگی هنرجویان نوشته شده و در نهایت هفت قصه برای هفت هنرجوی بازیگری به قلم سه نویسنده حاصل کار را شکل داده است . مهرا معین، یاسمن ناسخی و نسترن خدادوست نویسندگان این هفت اپیزود هستند و هنرجویان بازیگری آن (به ترتیب اپیزود) عبارت از زهرا زمانیان، مهتاب افکار، نگین قاسم‌زاده، زهرا صحبتی، سمانه غدیری، نیره غفاری و الهام مختاری است. 

۵۷۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1521423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =