مسئولان اردستان در اجرای مصوبات ستاد کرونا دچار دوگانگی هستند

دادستان عمومی و انقلاب اردستان گفت: متاسفانه مسئولان اردستان در اجرای مصوبات ستاد کرونای شهرستان دچار دوگانگی هستند.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، علیرضا کربلایی، عصر سه شنبه  در نشست خبری در دادگستری اردستان، با بیان اینکه متاسفانه مسئولان اردستان در اجرای مصوبات ستاد کرونای شهرستان دچار دوگانگی هستند، اظهار داشت: بارها در جلسات خصوصی به مسئولان شهرستان تذکر دادم زمانی می توانید مردم را از توصیه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی کنیم که خودمان نیز ابتدا رعایت آن موضوعات را کرده باشیم.

وی ادامه داد: زمانی که در شهرستان جلسات اداری و اجتماعاتی با حضور مسئولان و روحانیون برگزار می شود نباید انتظار داشته باشیم که مردم هم همه شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اردستان بیان داشت: رویکرد دستگاه قضایی در انتخابات ۲۸ خرداد پیشگیری از تخلفات است بنابراین فضای تمامی شهرستان‌ اردستان به دقت رصد و با هرگونه توهین، افترا و بی ادبی به کاندیدا یا تخلف مشابه از سوی داوطلبان برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم دارند و همگان باید با هر اندیشه و نگاه سیاسی باید برای افرایش مشارکت مردم و پویایی ارکان دموکراسی در نظام تلاش کرد.

کربلایی با بیان اینکه مشارکت بالا فارغ از پیروزی هر گروه و جناحی موجب اقتدار نظام در شرایط خاص کنونی می‌شود، افزود: با توجه به در پیش بودن برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رسانه‌های این شهرستان مراقب باشند تا در انتشار اخبار و تبلیغات انتخاباتی طبق قانون عمل کنند.

انتخابات ضامن ادامه مشروعیت نظام است

همچنین در ادامه رئیس دادگستری اردستان، اظهار داشت: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در طول این سال ها این است که طور میانگین هرسال یک انتخابات برگزار شده است.
علیرضا شعبانفر با اشاره به ثمره ای که برگزاری انتخابات برای کشور دارد گفت: درست است که انتخابات یک روز برگزار می شود ولی اثرات آن تا چندین سال در جامعه تاثیر می گذارد و به نوعی انتخابات ضامن ادامه مشروعیت نظام است.

علیرضا شعبانفر با بیان اینکه متاسفانه اگر بعضا در جامعه شاهد ناکارامدی برخی افراد و مسئولان هستیم به دلیل انتخاب ناآگاهانه خود مردم است خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات به عنوان اصل موضوع است و سپس انتخاب فرد اصلح باید در اولویت مردم قرار بگیرد.

رئیس دادگستری اردستان از رسانه های جمعی به عنوان یکی از ساختارهای تاثیرگذار در انتخابات یاد کرد و افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، سیاسی و اجتماعی همگان است و برای اصحاب رسانه عمل به این وظیفه ابعاد مختلفی دارد.

 شعبانفر با اشاره به انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید کرد: مردم فرصت انتخاب شورای اسلامی کارآمد و خدمتگزار را از دست ندهند زیرا انتخاب شورای خوب کمک می کند به انتخاب شهرداری کارآمد که در پیشرفت و شکوفایی شهر موثر خواهد بود.

48
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1521070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =