۲ نفر
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰
بهنام ابوالقاسمپور قربانی تندروهای سیاست زده مدعی بهشت!

سهم کشی تندروهای اصولگرا شورای شهر را از داشتن یک مدیر ورزشی محروم می کند؟ این سئوالی است که با گمانه زنی لیست اولیه شورای ائتلاف قوت گرفته است.

درحالی که تا به حال نام ۸۳ نفر برای حضور در لیست اولیه شورای ائتلاف اصولگرایان برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران مطرح شده اما گروهی مدام لیستی از ۲۱ نفر نهایی را منتشر می کنند که پر است از چهره های تندروی سیاسی، شبکه های اجتماعی یا رسانه ای با کمترین تجربه از مدیریت شهری.

افرادی که مدام منتقد حضور سیاسیون و سلبریتی های ورزشکار و هنرمند در شورای شهر بوده اند اما حالا داعیه خدمت شهری دارند بی آنکه بگپیند از مسائل و مشکلات شهرسازی اطلاعات تخصصی دارند یا تجربه ای در مدیریت فعالیت ها و شناسایی آسیب های شهری یا نشاط و تحرک اجتماعی دارند.

آنهایی که به واسطه اقدامات غیرقابل دفاع امثال عباس جدیدی و هادی ساعی از اساس خط قرمز روی نام گزینه های ورزشی کشیدند و چشم بستند بر روی روزهای باشکوه رسول خادم یا بخش هایی قابل دفاع از حضور علیرضا دبیر در اداره شهر که بی شک قابل دفاع تر از امثال کاشانی و جمع دیگری از مدیران با شائبه در پرونده هایی چون املاک نجومی هستند، امروز رخت خدمت به تن کردند و خود را مدعیان فتح بهشت می دانند.

آنهایی که دوباره با همان قلم سرخ می خواهند عرصه را بر تنها چهره ورزشی واقعی لیست‌شان تنگ کنند. به سادگی از کنار نام بهنام ابوالقاسمپور می گذرند. رفیق با معرفت بچه فوتبالی ها که مرام یک بچه شهر ری واقعی را در روزهای تلخ بیماری علی انصاریان و مهرداد میناوند به رخ کشید یا در ماجرای ثبت نام علی کریمی برای انتخابات فوتبال نشان داد چطور پای کار است.

حالا او در کارزار انتخابات شورا آیا ضعیف تر از این اولترا تندروهای سیاست زده است؟ بیایید مروری کنیم روی سوابق شان بهنام ۱۴ سال مسئول ورزش شهروندی در محلات مختلف شهرداری بوده، تحصیلات عالیه مرتبط دارد و فوتبال ملی را هم تا بالاترین سطحش پیش رفته.

این دوستان اتیکت دار سیاسی چطور؟ آیا همین قدر برای بودن در فضای مدیریت شهری تجربه دارند؟ آیا به جرم سلبریتی بودن، در قیاس با این جماعت باید یکی مثل ابوالقاسمپور حذف شود؟ اگر متر انتخاب این جماعت هستند ، بی تردید یکی مثل بهنام با لیست یا بی لیست ، بی تردید صاحب صلاحیت تر است!

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1520444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =