در پی افزایش تقاضا، خودرو نیسان تینا در بازار کمیاب شد.

در حال حاضر اختلاف قیمت خودو نیسان تینا فول در بازار آزاد و کارخانه به حدود چهار میلیون تومان رسیده است.

یک فعال بازار خودرو در این رابطه اعلام کرد: در شرایطی که این خودرو در کارخانه حدود 65 میلیون و 900 هزار تومان قیمت‌گذاری شده بهای نیسان تینا فول در بازار آزاد به 69 تا 70 میلیون تومان رسیده است.

وی گفت: مدل معمولی نیسان تینا نیز که در کارخانه به بهایی حدود 60 میلیون و 850 هزار تومان عرضه می‌شود و این در حالی است که قیمت کف بازار برای این خودرو به حدود 65 میلیون تومان نزدیک شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود سطح تقاضا برای این محصول طی روزهای آینده همچنان افزیش پیدا کند، ادامه داد: این خودرو هم اکنون در بین محصولات پرطرفدار بازار قرار گرفته و با توجه به اینکه از مزیت‌های نسبی بالاتری در بین دیگر رقبای خود برخوردار است استقبال از آن افزایش یافته است.

این خودرو در کلاس D قرار دارد و در رده خودروهای سدان بزرگ محسوب می شود. این خودرو از نظر طراحی جذاب، به روز و لوکس بوده و در حال حاضر در بسیاری از بازارهای دنیا از طرفداران پرشماری برخوردار است. /31221

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
    0 0
    اصولاسیاست های سازنده داخلی غیر اقتصادی است فقط بازی با عرضه و تقاضا است با عدم عرضه به بازار تقاضای کاذب در نتیجه افزایش قیمت مواجه می شود بعدم این خودرو وارداتیه تولیدی نیست که کم شده باشه سیاست هایه اینها بلدند و هیچ نامسلمونه دیگه هم بلد نیست