نظرخواهی خبرآنلاین درباره پیش بینی آنچه محمود احمدی نژاد ریاست جمهوری در اولین گفت وگوی تلویزیونی اش در سال 90 مطرح می کند با استقبال مواجه شد.

به گونه ای که برخی در کامنتهایی پیش بینی کردند که ریئس جمهور امشب -یکشنبه شب- اقدام به افشاگری بی سابقه می کنند و حدود 4.5 درصد از کاربران هم لغو شدن این گفت وگو را پیش بینی کرده اند.

تعداد زیادی از کاربران خبرآنلاین در کامنتهای خود پیش بینی کرده اند که رئیس جمهور امشب «مظلومانه» سخن خواهد گفت و بر «ولایت پذیری» خود تاکید می کند.

غیبت 10 روزه رئیس جمهور در پاستور در نهایت با حضور یافتن محمود احمدی نژاد و مصلحی وزیر اطلاعات در هیات دولت پایان یافت، اما موجی از انتقادهای صریح چهره های سیاسی از تاخیر رئیس جمهور در پذیرش نظر مقام معظم رهبری را برای احمدی نژاد به دنبال داشت.

تعلل و تاخیر در پذیرش نظر رهبر انقلاب و اقدام به دورکاری توسط احمدی نژاد آنگونه اصولگرایان را متعجب کرده بود که آنها هیچ توجیهی جز اینکه احمدی نژاد تحت تاثیر عوامل ماوراء طبیعی قرار گرفته نیافتند. آنچه احمدی نژاد در نشست هیات دولت به آن واکنش نشان داد و با کنایه آن را موجب «انبساط خاطر دولت» خواند.

همه این موارد، در پیش بینی کاربران خبرآنلاین هم منعکس شده و آنان «حمله به منتقدان و مخالفان دولت»، «حمایت از چهره های خاص» و «تاکید بر ولایت پذیری دولت دهم» را مهمترین محورهایی می دانند که ممکن است رئیس جمهور امشب به تفصیل درباره آنان سخن بگوید.

ادغام وزارتخانه ها که می رفت تا به چالشی جدید بین دولت و مجلس تبدیل شود در نهایت  با تدبیر مقام معظم رهبری به پایان رسید. موضوعی که از نگاه برخی کاربران ممکن است احمدی نژاد درباره آن نیز حرفهای جدیدی داشته باشد.

برخی هم طرح موضوعات جدیدی که به تعبیری بمب های خبری و جنجال سازی احمدی نژاد است را نیز جزو پیش بینی های خود از اولین گفت وگوی تلویزیونی رئیس جمهور در سال 90 عنوان کرده اند.

در ادامه نمودار نظرات کاربران خبرآنلاین درباره پیش بینی آنچه رئیس جمهور محمود احمدی نژاد امشب مطرح خواهد کرد را ملاحظه فرمایید:

نمودار پیش بینی کاربران خبرآنلاین از گفت وگوی تلویزیونی رئیس جمهور

/27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۵
    0 0
    راستی چرا مردم روی این مسائل اینقدر حساس شده اند ؟