ماجرای گروگان‌گیری کودک ده ساله در استان گلستان

مهر نوشت: فرمانده انتظامی استان گلستان از رهایی کودک ۱۰ ساله اهل گنبدکاووس که چند روز قبل توسط عده‌ای ربوده شده بود، خبر داد.

سردار سعید دادگر در گرگان  اظهار داشت: اول اردیبهشت ماه امسال خبر ربوده شدن یک کودک ۱۰ ساله در یکی از روستاهای گنبدکاووس به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد و موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت آن، به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: براساس اطلاعات جمع آوری شده این کودک در کوچه مشغول بازی بود که توسط عده‌ای با یک دستگاه خودروی سواری پراید ربوده شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: بررسی‌ها و استفاده  از شگردهای پلیسی نشان داد که مجرمان به علت اختلافات مالی با پدر کودک، برای به دست آوردن پول خود اقدام به ربودن کودک کرده بودند.

وی ادامه داد: با تلاش بی وقفه و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی گنبدکاووس، عصر روز گذشته پسر بچه ۱۰ ساله‌ای که چند روز قبل توسط افرادی گروگان گرفته شده بود در شرق کشور از چنگ متهمان رها شد.

وی گفت: در این عملیات هدفمند و پیچیده، پس از یک تعقیب و گریز پلیسی، متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیدند گروگان را آزاد و با استفاده از شرایط جغرافیایی منطقه اقدام به فرار کردند که تلاش‌ها برای دستگیری آنان ادامه دارد.

سردار دادگر  افزود: پسربچه ۱۰ ساله هم اکنون در اختیار پلیس قرار داشته و اقدامات لازم برای تحویل وی به خانواده در حال انجام است.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1509701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =