۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۵:۴۴

روزنامه جام جم نوشت:

زن میانسالی که از ترس طلاق گرفتن دخترش به خاطر بچه‌دار نشدن، نوزاد 14 روزه یک شهروند کرمانشاهی را از یک مرکز درمانی ربوده بود، همراه 3 همدستش دستگیر شد. 
 
سرهنگ دولتی، جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه روز گذشته از دستگیری 3 زن و یک مرد در ارتباط با ربوده شدن نوزادی 14 روزه خبر داد و گفت: اوایل اردیبهشت امسال زنی با حضور در مرکز پلیس کرمانشاه، از زنی میانسال به اتهام ربودن فرزندش شکایت کرد.در تحقیق از زن شاکی معلوم شد او روز حادثه در یک مرکز درمانی نوزاد 14 روزه‌اش را به مدت 10 دقیقه به زنی میانسال سپرده؛ اما پس از خروج از اتاق پزشک،‌ زن بیمار و فرزندش را پیدا نکرده است.

با چهره‌نگاری از زن کودک‌ربا و آغاز تحقیقات پلیسی، خانه این زن شناسایی شد و ماموران با هماهنگی قضایی به خانه‌اش اعزام شدند؛ ولی او آنجا را ترک کرده و به مکان نامعلومی رفته بود. در تحقیق از همسایگان متهم فراری، معلوم شد دختر او نازا بوده؛ ولی زن همسایه از چند روز پیش به همسایگان گفته که دخترش در خانه وضع حمل کرده و صاحب فرزند شده است. 

با به دست آمدن این اطلاعات، خانه دختر متهم فراری در مرکز شهر شناسایی و همراه مادر و همسرش دستگیر شد. متهمان با انتقال به مرکز پلیس کرمانشاه به همدستی در ربودن نوزاد 14 روزه اعتراف کردند.زن میانسال ـ متهم ـ به پلیس گفت: دخترم پس از سال‌ها ازدواج، صاحب فرزند نمی‌شد و به همین دلیل شوهرش می‌خواست از او جدا شود. از ترس این موضوع، در بیمارستان با دیدن فرزند شاکی، او را ربودم و با پرداخت پول به یک زن ماما، برایش گواهی تولد گرفتم.با اعتراف زن میانسال، زن و شوهر جوان نیز گفته‌های او را تایید کردند. بنابراین گزارش، زن ماما که با متهمان همکاری کرده بود نیز دستگیر و نوزاد ربوده شده تحویل خانواده‌اش شد.
17282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۵
    0 0
    بيچاره مادر!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۶
    0 0
    خدالعنتت کند روح و روان آن مادر را ازهم پاشیدی