مهر نوشت:

محمدرضا خباز عضو فراکسیون اقلیت با تکذیب هر گونه ارتباط پشت پرده فراکسیون اقلیت و جریان انحرافی گفت: ایده ها و تفکرات فراکسیون اقلیت با جریان انحرافی قابل جمع نیست چون جریان دوم خرداد آرمان ها و عقاید سیاسی متفاوت از این جریان دارند.

وی در خصوص ارتباط فراکسیون اقلیت و طیف مشایی گفت: فراکسیون اقلیت نه به صورت علنی و نه در پشت پرده هیچ ارتباطی با این طیف منحرف سیاسی ندارد.

خباز افزود: منشاء این شایعه ارائه مقاله از طرف یکی از اعضای فراکسیون به روزنامه هفت صبح است در صورتیکه این این شخص به صورت فردی و نه به نمایندگی از فراکسیون به این رسانه مقاله ارائه داده است.

نماینده مردم کاشمر تاکید کرد: فراکسیون اقلیت که با رئیس جمهور اختلاف نظر و زاویه زیادی دارد نمی تواند با رئیس دفتر رئیس جمهور رابطه سیاسی برقرار کند.

خباز اظهار داشت: ایده ها و تفکرات فراکسیون اقلیت با جریان انحرافی قابل جمع نیست چون جریان دوم خرداد آرمان ها و عقاید سیاسی متفاوت از این جریان دارند.

/27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • روح الله IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
    0 0
    اصول گرايان يادشان رفته است كه حامي سر سخت مشايي آقاي احمدي نژاد است؟ آقاي احمدي نژاد هم كه نورچشمي اصول گرايان بودند.حالا كه با ايشان و آقاي مشايي مشكل پيدا كرده اند به جاي پذيرش اشتباهاتشان دنبال اين هستند كه كاسه كوزه را سر نمايندگان اصلاح طلب بشكنند؟
  • بدون نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۶
    0 0
    آقاي مشائي هيچ وقت با اقليت مجلس واصلاح طلبان حاضردرمجلس جوش نمي خورد هركس با آقاي مشائي به نقطه مشترك رسد حتما درگروه انحرافي وفتنه كه به رهبري آقاي مشائي است قراردارند