ایرنا نوشت:

در نخستین ساعت بامداد امروز رخداد آتش‌سوزی در پاساژ فروشندگان لوازم صنعتی با خسارات مالی فراوانی همراه بود. رخداد این آتش‌سوزی ساعت 00:24 دقیقه بامداد امروز- سه شنبه - از طریق سامانه 125 به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران اعلام شد و این ستاد نیز بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 62 را به محل حادثه در خیابان 17 شهریور اعزام کرد.

'امیر معماریان ' افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش‌نشانی گفت: در این حادثه 12 فروشگاه از مجموعه فروشگاه‌های پاساژ دچار آتش‌سوزی شده بود و در پارکینگ آن هم تعدادی خودرو پارک شده بود که هر لحظه امکان سرایت شعله‌ها به آنجا نیز وجود داشت. به دلیل گستردگی آتش‌سوزی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 33، 38 و 87 برای کمک به محل آمدند تا هر چه سریعتر این آتش‌سوزی گسترده مهار شود. مدیر، معاون و شماری از رؤسای ایستگاه‌های منطقه هم در اولین لحظات آتش‌سوزی در محل حادثه حاضر شدند.

با انفجار تعداد زیادی افشانه جوشکاری کار آتش‌نشانان کمی دشوار شد اما آنان به سرعت محل را ایمن کرده سپس با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های آتش را مهار و آتش‌سوزی را در کمترین زمان ممکن خاموش کردند. در جریان این حادثه چند دستگاه خودرو که در پارکینگ ساختمان قرار داشت دچار آسیب و خسارت شد. کارشناسان آتش‌نشانی علت و چگونگی رخداد این حادثه را بررسی می‌کنند.

/ 19 282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =