برای بررسی ابعاد آلودگی هوای تهران و همچنین ریزگردهای معلق در هوا، از جواد بداغ جمالی مدیر کل دفتر آلودگی هوای سازمان محیط زیست دعوت کردیم که به کافه خبر بیاید.

آلودگی هوا، دیگر موضوع معمول شهر تهران است. سال‌هاست که در این مورد خبرهای مختلفی منتشر می‌شود، مسئولان مربوطه سخنرانی‌های زیادی در این مورد می‌کنند و ... و هنوز هم شهروندان تهرانی در بیشتر ماه‌های سال درست نمی‌توانند در هوای شهرشان درست نفس بکشند.

اما در کنار آلودگی هوا، ورود ریزگردها به کشور و وجود گرد و غبار در کشور هم به یکی از مشکلات هوای شهر تهران اضافه شده است. هرچند در طول همین سال‌ها مسئولان سازمان محیط زیست به گفته خودشان سعی کرده‌اند که با دیپلماسی با کشورهای همسایه غربی که منبع این ریزگردها به شمار می‌روند، کمی این مشکل را حل کنند ولی هنوز هم گاه به گاه آسمان شهرهای مختلف کشور پر می‌شوند از ذرات گرد و غباری که گاهی حتی ماندگار هم می‌شوند.

برای بررسی ابعاد آلودگی هوای تهران و همچنین ریزگردهای معلق در هوا، از جواد بداغ جمالی مدیر کل دفتر آلودگی هوای سازمان محیط زیست دعوت کردیم که به کافه خبر بیاید و ما را در جریان جدیدترین اخبار این موضوعات بگذارد. او امروز ساعت چهار مهمان ما در کافه خبر است.

جمالی یکی از راهکارهای کاهش آلودگی هوا کنترل مداوم خودروها برای سالم بودن مبدل کاتالیستی آنها، تنظیم بودن موتور، عدم وجود روغن سوزی و ... می‌داند و معتقد است که تحقق این مهم با معاینه فنی خودروها امکان پذیر است.

اگر سوال و یا نظری در این مورد دارید می‌توانید در قالب نظر زیر همین خبر آن‌ها را با در میان بگذارید.

47/231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =