افت دما در اصفهان از روز یکشنبه تا سه شنبه/وقوع تندباد در مناطق شرقی استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از افت دمای پنج تا هشت درجه از روز یکشنبه تا سه شنبه خبر داد و گفت: تندباد لحظه ای و طوفان گردوخاک مناطق شرق اصفهان را در می نوردد.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار داشت: با گذر امواج ناپایدار جوی، طی روز شنبه در اکثر مناطق استان اصفهان به ویژه شمال و شمال شرق، وزش باد شدید و تندبادهای لحظه ای همراه با گردوخاک در نیمه شرقی منطقه مرکزی استان اصفهان پیش بینی می شود.

وی افزود: از روز یکشنبه تا سه شنبه افت محسوس دما از پنج تا هشت درجه به ویژه در مناطق شمال و غرب استان اصفهان حاکم خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان هشدار داد: ضرورت رعایت اصول ایمنی در تردد در جاده ها و حفاظت از تاسیسات بااستحکام بخشی به سازه های موقت، گلخانه ها و تابلوها و بنرهای تبلیغاتی، دکل های برق و پیشگیری از سقوط اجسام از ارتفاع به ویژه در کارگاه های ساختمانی و عدم صعود به ارتفاعات،حفاظت از تاسیسات و محصولات کشاورزی وباغات در برابر تنش دمایی و تندباد توصیه می شود. 

وی اضافه کرد: عدم پارک خودروها در مجاورت درختان و اجسام قابل سقوط توصیه می شود و لازم است رانندگان به اخطارهای پلیس راه در تردد ایمن در محورهای متاثر از طوفان گردوخاک به ویژه در محورهای اردستان، نایین، خوروبیابانک و شرق اصفهان دقت کنند تا از بروز خسارت به خودروها و واژگونی جلوگیری شود. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1498789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =