عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتفاد از نحوه پرداخت حقوق و مزایا به کارشناسان و متخصصان شرکت گاز در ایلام، تصریح کرد: عرف بر این است که فقط نیروهای خدماتی را به صورت شرکتی استخدام می‌کنند.

 داریوش قنبری در تشریح تذکر کتبی خود به وزیر نفت در خصوص تعیین وضعیت استخدامی کارکنان شرکتی گاز ایلام، گفت: متاسفانه در پالایشگاه شرکت گاز ایلام شاهد هستیم کارشناسانی با مدارک تحصیلی لیسانس به بالا به صورت شرکتی استخدام می‌شوند و دریافتی آن‌ها نصف کارکنان رسمی و پیمانی است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان، چرادول در مجلس شورای اسلامی، در خصوص حقوق و مزایای افراد شرکتی شاغل در شرکت گاز، تصریح کرد: این نوع فرق گذاشتن میان نیروهایی با کارکرد و میزان تحصیلات یکسان، ظلم آشکار است.

وی استخدام کارشناسان و متخصصان به صورت شرکتی را غیر معمول خواند و ادامه داد: عرف بر این است که فقط نیروهای خدماتی به صورت شرکتی استخدام شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دلیل تذکر خود به وزیر نفت را اجحاف در حق کارکنان شرکتی شرکت گاز در سراسر کشور به خصوص حوزه انتخابیه خود بیان کرد.

"داریوش قنبری" در خصوص تعیین وضعیت استخدامی کارکنان شرکتی گاز ایلام، در جلسه علنی چهارشنبه -15 اردیبهشت‌ماه- به وزیر نفت تذکری کتبی داد./221/39

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۸
    0 0
    باز هم به غیرت ایلامی ها، الان تو تهران هم دقیقا همین وضعه ولی کسی صداش به جایی نمیرسه
  • امداد194 IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
    0 0
    خوبه که لااقل یکی به فکر نیروهای شرکت گاز ؟