هدف گذاری صحیح قشم برای توسعه ظرفیت ها و صنعت گردشگری

معصومه پاشایی بهرام، رییس فراکسیون مناطق آزاد تجاری مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، الله وردی دهقانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و حسین گروسی، معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور به همراه برخی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در دومین روز بازدیدهای خود، از بخشی از پتانسیل های گردشگری و خدماتی سطح جزیره و پروژه های عمرانی شهر قشم بازدید کردند.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، هدف از بازدیدهای روز دوم این نمایندگان مجلس آشنایی با برخی از طرح های عمرانی و زیربنایی اجرا شده در سطح شهر قشم و همچنین معرفی ظرفیت های موجود و فعالیت های صورت گرفته جهت بهبود ارائه خدمات و همچنین توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری در جزیره قشم بود.
بازدید از طرح توسعه و لایروبی اسکله بهمن، پروژه برج های آلفابت، تصفیه خانه پارک ایران زمین و کمپ پارک ایران زمین واقع در شهر قشم، بخشی از پروژه های عمرانی، خدماتی و زیربنایی اجرا شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم در شهر قشم بود که مورد بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت.
نمایندگان مجلس و هیات همراه در ادامه بازدیدهای روز دوم خود، از محل موزه ژئوپارک جهانی قشم و نمایشگاه صنایع دستی دیدن کردند و با هنر دست هنرمندان بومی جزیره قشم آشنا شدند.
بازدید از ژئوسایت دره ستاره ها، سایت گردشگری و تفریحی جزایر ناز و همچنین مرکز اطلاع رسانی و آموزش تماشاگه حرا و همچنین جنگل های حرا سهیلی جزیره قشم بخش پایانی بازدیدهای روز دوم، معصومه پاشایی بهرام، رییس فراکسیون مناطق آزاد تجاری مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، الله وردی دهقانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و حسین گروسی، معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور به همراه برخی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم بود.
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این بازدیدها تاکید کردند که اقدامات بسیار خوبی طی سال های گذشته توسط سازمان منطقه آزاد قشم جهت رونق و بهبود ارائه خدمات در حوزه های گردشگری در سطح جزیره اجرایی شده که به معرفی ظرفیت های فرهنگی و همچنین توسعه اشتغال در روستاهای جزیره قشم کمک می کند.

هدف گذاری صحیح قشم برای توسعه ظرفیت ها و صنعت گردشگری

هدف گذاری صحیح قشم برای توسعه ظرفیت ها و صنعت گردشگری

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =