پرسپولیس 5 تا زد و قهرمان نیم فصل شد

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری پرگل مقابل گل گهر به مقام قهرمانی نیم فصل نخست لیگ برتر رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در جریان دیدار معوقه از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵:۴۰ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با برتری 5 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان گل محمدی با 30 امتیاز نیم فصل اول را با صدرنشینی به پایان برسانند.

*برای پرسپولیس در این دیدار احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی شیری، احمد زنده روح (گل به خودی)، سیامک نعمتی گلزنی کردند.

در دقیقه 18 این مسابقه شاگردان امیر قلعه‌نویی صاحب یک ضربه کرنر شدند و ضربه ارسالی زنده‌روح به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت مدافعان پرسپولیس توپ را دور کردند. در دقیقه 30 بازهم نوبت به گلزنی احمد نوراللهی رسید. روی نفوذ آقایی و ارسال توپ به درون محوطه جریمه گل‌گهر، نوراللهی با یک تکل توپ را به گل تبدیل کرد. چند دقیقه بعد وحید امیری درون محطه جریمه گل‌گهر موقعیت خوبی به دست آورد اما بشاگردی توپ را دفع کرد. نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید.

در همان 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم هم گل گهر صاحب یک موقعیت شد که آن ها بازهم به مانعی به نام حامد لک برخوردند. در دقیقه 60 و روی نفوذ امید عالیشاه این بازیکن توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند و بازی 2 بر صفر شد. در دقیقه 68  روی شوت نعمتی، بشاگردی توپ را دفع کرد اما مهدی شیری در برگشت با ضربه سر گلزنی کرد و بازی سه بر صفر شد. این پایان گلزنی های شاگردان گل محمدی نبود و در دقیقه 72 احمد زنده روح روی ارسال بازیکنان پرسپولیس به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی 4 بر صفر شود. بهنام برزای در دقیقه 84 این مسابقه با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. بعد از اخراج برزای نوبت به گلزنی سیامک نعمتی رسید و او روی دفع توپ دروازه بان گل گهر، گل پنجم را زد.

پرسپولیس پنجمین بازی پیاپی خود را با پیروزی پشت سرگذاشت و سنگین ترین شکست فصل گل گهر را به این تیم تحمیل کرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه.

ترکیب گل‌گهر: مهرداد بشاگردی، سیدعلیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی پور، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، علی اصغر عاشوری، سعید صادقی، رضا محمودآبادی، یونس شاکری.

جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان نیم فصل:

1- پرسپولیس 30 امتیاز

2- سپاهان 28 امتیاز

3- استقلال 26 امتیاز

4- فولاد 23 امتیاز

5- صنعت نفت آبادان 23 امتیاز

بیشتر بخوانید: عکس یادگاری پرسپولیسی ها با آقای جنجالی /عکس

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    1 0
    ماشالا پرسپولیس ، بریم برای قهرمانی پنجم .
  • هوادار گل گهر IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    هرچه زودتر امیر خان و هوتن جان رو برگردونید به استقلال. از پرسپولیس بدون مهاجم پنج تا خوردن فقط از این پدر و پسر برمیاد
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    1 0
    خدا قوت قهرمانان
  • US ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    1 0
    این صدرنشینی وقهرمانی نیم فصل باشگاه میلیونی وقدرتمند پرسپولیس مبارک مدیریت وکادرفنی فهیم وباکفایت وبازیکنان سخت کوش وشجاع وهواداران صبوربادباریکلا