۰ نفر
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
جدایی مدافع استقلال تکذیب شد

مدافع استقلال نیم فصل دوم هم در این تیم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی دو روزی می‌شود که اخباری درباره جدایی سیاوش یزدانی از استقلال به گوش می‌رسد. بازیکنی که طبق ادعای یکی از روزنامه‌ها، نامش در فهرست مازاد محمود فکری قرار داشت و از طرف دیگر این خبر در موردش مطرح شده بود که خود او به دنبال جدایی از استقلال است.

امروز و در شرایطی که کانال باشگاه استقلال خبر فهرست مازاد محمود فکری را تکذیب کرده بود، یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شد سیاوش یزدانی به خاطر اتفاقات اخیر در فهرست مازاد استقلال قرار گرفته و قطعا در نیم فصل دوم در این تیم نخواهد بود.

این خبر در حالی منتشر شد که پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد نه یزدانی از استقلال می‌رود نه هیچ بازیکن دیگری و استقلال بدون هیچ خروجی، به استقبال نیم فصل دوم خواهد رفت.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    2 0
    آقا اخبار این باشگاه رو زیاد جدی نگیرید معلوم نیست با خودشون چند چند هستن فقط بلدن به زمین و زمان گیر بدن و به مرغ و جوجه و برنج و هوا گیر بدن تا بگن ما مقصر نیستیم بقیه تیمهایی که اینارو میبرن کباب بره و مرغ و بوقلمون بریان و خاویار غذاهای بهشتی میخورن و هر روز به حساب بازیکن های تیمهای رقیب از وزارتخونه شمش طلا و یورو و دلار بی حساب و کتاب می ریزن و در سواحل کارائیب و جزایر قناری اردو میزنن و این ها از همه چیز محروم هستند. نه برادرجان اینطور نیست همه می دونن فرافکنی میکنید و با این کارها ضعفهای تاکتیکی و همت نداشته رو لاپوشونی میکنید. اون چند امتیاز هم که جمع کرده بودید حاصل اشتباهات داوری اوایل فصل بود که نمونه اش هم دربی بود‌ خوبه کمی به خودتون بیائید و به فکر چند هوادار گمراه باشید که تیم شما رو برای طرفداری انتخاب کردن هرچند کم کم دارن واقعیتها رو و قهرمانان واقعی رو میشناسن و پرسپولیسی میشن.