۳ نفر
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
بستری نوزاد کرونایی ۱۰ ماهه در کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری یک نوزاد کرونایی ۱۰ ماهه طی ۲۴ ساعت گذشته در کاشان خبر داد.

سیدعلیرضا مروجی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به ابتلای ۳۵ مورد جدید به ویروس کرونا در منطقه کاشان اظهار داشت: تعداد مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان از ابتدای شیوع در حدود یک سال پیش تاکنون به ۱۴هزار و ۴۱ نفر رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون هشت هزار و ۵۳۱ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان از بیمارستان ها مرخص شده اند، ابراز داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری شده اند که تمام این بیماران در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تاکنون در مجموع ۸۸ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی منطقه کاشان بستری شده اند، تصریح کرد: ۷۸ بیمار از این تعداد در بیمارستان های کاشان و ۱۰ بیمار هم در بیمارستان های آران و بیدگل بستری شده اند.

وی از بستری ۱۸ بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: ۱۶ نفر از این بیماران در کاشان و دو نفر هم در آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک مرد ۹۳ ساله در منطقه کاشان فوت کرده است، گفت: در میان بیماران بستری شده کرونایی در طول شبانه روز گذشته یک نوزاد ۱۰ ماهه هم وجود دارد که این نشان می دهد خطر ابتلا با کرونا بر خلاف نظر عامه مردم در همه سنین وجود دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =