فارس نوشت:

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا‌تهرانی استاد اخلاق دولت و نماینده مردم تهران در خانه ملت که در حاشیه جلسه هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به سؤالی درباره علت حضور خود در این نشست گفت: من معلم اخلاق دولت هستم و امروز در جلسه هیئت دولت آمده‌ام تا درس اخلاق بگویم.

وی افزود: حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی صبح امروز در تماسی با مجلس اعلام کردند که آقای احمدی‌نژاد در جلسه هیئت دولت حضور پیدا می‌کنند و کلاس اخلاق نیز برقرار است لذا بنده امروز حضور پیدا کردم تا درس‌های اخلاقی خود را بگویم، ضمن آنکه از حضور آقای احمدی‌نژاد نیز در این جلسه احساس خوبی دارم.

استاد اخلاق دولت در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران درباره فضای جلسه امروز هیئت دولت نیز اظهار داشت: در چند روزی که گذشت، ما دوستان و دشمنان خود را بهتر شناختیم و دیدیم که نسبت به ولایت فقیه در دنیای خارج و داخل چقدر حساسیت است. آقای احمدی‌نژاد از اول تا حال به لطف خدا از افراد خوبی هستند که در مورد ولایت فقیه در عمل این را نشان داده‌اند.

آقاتهرانی ادامه داد: در اتفاقاتی که در روزهای گذشته صورت گرفت، دورغ‌ها و تهمت‌های زیادی زده شده که بنده از جمله افرادی بوده‌ام که علاقه داشتم سوء‌تفاهم پیش نیاید و مردم خوبمان احساس نکنند که چیزی پیش آمده که الحمدالله جناب آقای احمدی‌نژاد امروز سر کار آمدند و صحبت‌ اولی‌شان امروز در حمایت از ولایت فقیه و حمایت از حضرت آقا و ولایت‌مدار بودن جامعه بود.

وی یادآور شد: دیشب جلسه‌ای بود و آقای احمدی‌نژاد اشاره‌ای داشتند که به اعتقاد من اگر دنیا بخواهد خودش را از شر استکبار نجات دهد، باید رو به ولایت فقیه بیارد و این ولایت فقیه است که امروز تجلی ولایت اهل بیت در جامعه است.

این نماینده مجلس افزود: رئیس جمهور تأکید کرد که تا آخر جان و عمر نیز از ولایت فقیه دفاع و حراست خواهد کرد، ما افتخار می‌کنیم به چنین بینشی که اینقدر محکم است که برای ولایت از جان می‌گذرد، البته باید اینچنین باشد.

آقاتهرانی درباره دیدار خود با احمدی‌نژاد نیز گفت: من یکبار دیگر پیش رئیس جمهور آمده بودم که حال ایشان خوب نبود و برای عیادت ایشان رفتم و دیشب نیز با حدود 10 نفر از نمایندگان مجلس نیز به دیدن ایشان رفتیم که صحبت کنیم و از ایشان بخواهیم سر کار بیایند که به لطف خدا این بزرگوار روی ما را زمین نگذاشتند و از این موضوع خوشحالیم.

/27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
    0 0
    روغن ریخته را نمی توان جمع کرد آقا.
  • بدون نام IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
    0 0
    من امشب بین سه نفر از افراد فامیلم که مخالفش هستند برای اولین بار بدش را گفتم، گفتم"این دوسال آخر، رییس جمهور بدجوری تورم را بالا برده" بعدش تحقیق کردم دیدم اشتباه گفتم دارم دیوانه میشم که درحقش بدکردم همش بعلت شایعه پراکنی مخالفت ایشون با رهبره.نمی دونم چه کار کنم