فکری: تیمی که در رده  پایین است،ممکن است دربی به نفعش شود!

محمود فکری می گوید تعویضی که انجام داده برای ثبت گل های بیشتر بوده است و تاکید کرد هر تیمی بیشتر موقعیت بسازد برنده بازی نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل پرسپولیس در دربی 94 اظهار داشت:  جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. بازی در هر دو نیمه خوب بود و موقعیت‌هایی روی هر دو دروازه به وجود آمد. بازی هیجان خاص خودش را داشت و در نهایت با تساوی به پایان رسید. فکر کنم تماشاگران از این بازی راضی بودند، چون بازی خوبی بود. جا دارد از تک تک بچه‌ها تشکر کنم. یکسری اشکالات داشتیم که منجر به گل خوردن ما شد، اما تلاش آنها ستودنی بود که بازی را به تساوی بکشانند.

وی در مورد اینکه تعویض‌هایش بر چه اساسی بوده است، تصریح کرد: تعویض ما بر این اساس بود که با توجه به جلو بودن از پرسپولیس، هم گل‌مان را حفظ کنیم و هم به گل دیگر برسیم. شاید ما می‌توانستیم برنده باشیم. در فوتبال اینطور نیست تیمی که موقعیت بیشتر داشته باشد، برنده شود. فکر کنم بازیکنانم پس از اینکه گل اول را زدند، استرس گرفتند و ترسیدند.

«ما امسال تیم خوبی را درست کرده‌ایم.»، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: در دربی بیشتر مواقع اینجوری است تیمی که در جدول پایین است، نتیجه برعکس می‌شود. این احتمال وجود دارد که بچه‌ها تصور کردند چون جلو افتاده‌اند، برنده می‌شوند.

فکری درباره داوری این دیدار گفت: کرمانشاهی در نیمه اول استرس داشت. در یک صحنه به بازیکن ما کارت زرد داد و در صحنه مشابه می‌توانست به سیدجلال حسینی کارت بدهد. فکر کنم در نیمه اول استرس داشتند و سوت‌هایی که در نیمه اول می‌زد، بیشتر به سود پرسپولیس بود. با این حال، جا دارد خسته نباشید به تیم داوری بگویم و امیدوارم توجه بیشتری به آنها شود تا داوران ایرانی زیادی را ببینیم که در بازی‌های بین‌المللی سوت می‌زنند.

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1475333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    36 5
    آقای فکری این نیم داغون پرسپولیس نتونی ببری دیگه چیو میخوای ببری.اینا بدون دفاعم بازی میکردی گل برن نبودم
    • فرشید JP ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      2 0
      حالا یک چیزی گفت
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      8 1
      تیم داغون ؟!!!!!! فکر می کنم باید به یک چشم پزشک مراجعه کنی . اونی که داغون بود و نیمه دوم توی قوطی بود استقلال بود . فکری از خوشحالی تساوی کم مونده بود بندری برقصه
    • نکته سنج NL ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      7 0
      بیست کلمه نوشته ده غلط دارد شما دوست طرفدار کیسه اول برو یه کم املا یاد بگیر بعد
  • رضا کارگر IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    40 3
    باسلام: احتراما اقای فکری بایدیک فکری بحال خودشان بکند ان مهره چنی درزمین انجام داد.اقتی میلچ مقدارزیاد دلاربررایش خرج کردن بازی نداد. بازیکن نامبرده درپست خودش ازهمه بازیکنان استقلال سرتراست . روی لجبازی نزدیک بود یک باخت دیگرتقدیم تیم بکند.این اقا باید مربی دسته سوم هم برایش زیادیاست . با تشکر
  • بنده خدا IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    58 10
    آقای فکری اگر کمک تیم داوری و وزیر نبود و عارف غلامی اخراج می شد باز می گفتی تیم داوری خوب قضاوت کرد؟؟!!!!!! جوجه را آخر پاییز می شمارند.
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      5 2
      درود . «« پرسپولیس نامی به قدمت تاریخ»» . امداد غیبی به داد آقای فکری رسید و یک گل حتمی دیگر را با خطای واضح عارف غلامی از پرسپولیس گرفت، ناگفته نماند که به زعم تمامی کارشناسان داوری عارف غلامی از دقیقه 55 باید از زمین بازی اخراج می شد ولی به لطف تیم داوری در زمین باقی ماند تا تیم استقلال 35 آخر را با خیال راحت تری ادامه دهد . ضمناً برخی افراد متوهم عقیده داشتند که در محوطه جریمه پرسپولیس توسط اقای وحید امیری خطای هند صورت گرفته که آنهم به اعتقاد تمامی کارشناسان داوری خطای هند تشخیص داده نشد . پس اضافه کنید به تیم استقلال 1- حمایت تیم داوری 2- بی دقتی احمد نوالهی در به ثمر نرساندن دو گل حتمی وگرنه نتیجه 4 -1 یا خیلی با ارفاق نتیجه 4-2 به نفع پرسپولیس رقم می خورد .
  • محمود IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    5 1
    باید برای ایشون تاسف خورد که اصلا لیاقت مربگری تیم بزرگ مثل استقلال رو هم نداره خدا به استقلال امروز رحم کرد که نوراللهی دروازه رو چپکی همش دید
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    6 1
    قشنگترین جمله استقلالی.خداروشکر که مساوی شد چون پرسپولیس یه سروگردن بالاتر بود.
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    4 1
    سلام عالیجناب ، این سه بار پیاپی است که تیم داوری به کمکتان می شتابد . جهت یادآوری تیم گل گهر سیرجان وبرد روحیه بخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش 2 بر 0 مقابل الومینیوم اراک . فقط جهت یاآوری بود
  • 6 IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    5 1
    مربيشونو ببين! مثلا داره كري ميخونه ولي ته دلش غنج ميره كه نباخته....
  • احسان FR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    3 1
    فکر کنم هیچ استقلالی 6 آتیشه ای نباشه به این اعتقاد داشته باشه که دیروز استقلال حقش مساوی نبود که هیچ حتی اختلاف 2 گل هم براشون نتیجه ای مطلوب بود وقتی که میخای پشت یه مساوی ناحق خودت رو. پنهان کنی چه توقعی داری من ازت حمایت کنم؟ متاسفم برات فکری
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    2 1
    داش محمود شانومه اخرش خوشه. بابا مسعودتون کفه ترازو رو نگه داشت ورنه باید غلامی اخراج و 6 تا میخوردین
  • رامین IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    3 1
    کلا مربی کیسه حرف زیاد میزنه یکیش هم حرفی که میگه تیم وسط جدول آخه این تیم بزرگی که داری در موردش حرف میزنی پرسپولیس یزرگه با دو بازی کمتر وسط جدوله ،جوجه رو آخر پاییز میشمرند
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    4 0
    آقای فکری! اگر بازیکنان این تیم رده پایین فرصتها را هدر نمی دادند دومین رکورد شش تایی در تاریخ استقلال به نام شما ثبت می شد. حالا که خودت داری با شتاب در جهت فاجعه پیش می روی اجازه بده تا بگویم چه در پیش داری: از همین بازی یا حداکثر تا دو بازی دیگر، بازیکنان استقلال می افتند به جان هم و در انتهای فصل باز این تیم رده پایین است که قهرمان می شود و تیم شما هم شاید بتواند سهمیه پلی آف بگیرد.
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    2 0
    تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    4 0
    آب که سر بالا برود
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    5 0
    اگه دیروز نوراللهی یار دوازدهم شما نبود الان باید توی صد تا سوراخ قایم می شدی
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    2 0
    ههههههههههههه شانس آوردی وگرنه حالا باید نامه اخراجت رو می خوندی
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    5 0
    هر کی هم جای تو باید از این حرف ها می زد
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    4 0
    آقای فکری استقلال درمقابل پرسپولیس عددی نیست که درموردش حرف بزنیم
  • عباس IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    2 0
    اقای فکری شما واقعا از فوتبال چیزی می فهمید؟ افکار منفی؛ توهم و نااگاهی از قوانین فوتبال امثال شما و اقای برهانی باعث شده تا ابروی فوتبال ایران خدشه دار بشه. شما اگر منطق داشتید نظر دهها داور ایرانی و خارجی را می پذیرفتید که با اون فاصله کم هیچ تعمدی دربرخورد توپ به دست نبوده. ضمن اینکه شما حتی هیچ اشاره ای نکردید که بازیکن شما حتما باید اخراج میشد و داور چشم پوشی کرد. در بازی با صنعت نفت و دیگر تیمها هم اینقدراخلاق ورزشکاری و جوانمردی نداشتی که لااقل برای حفظ ظاهر بگین گل ویا پنالتی انها صحیح بوده و داور نگرفته بلکه برعکس همیشه حق را به خودتان دادید . اصلا من به داوران عزیز توصیه میکنم در بازیهای تیم استقلال قبل از هر تصمیمی اول با اقای فکری و سایر اعضای کادر فنی ایشان مشورت کرده و هر چه اونها میگن انجام بدن.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    4 0
    وقتی دو تا بازی می بازی، شروع به انتقاد از پیشکسوتان و وزیر و وکیل و تیم خاص می کنی دو تا بازی ببرید یا با کمک داور از باخت فرار کنید، به حریف طعنه می زنید خود شکن، آیینه شکستن خطاست.