فرمانده جدید سپاه گچساران معارفه شد+تصاویر

مراسم تکریم و معارفه سرهنگ سیدعلی اصغر نورایی نسب و سرهنگ باقر پسنده فرماندهان پیشین و جدید ناحیه مقاومت بسیج گچساران صبح امروز (شنبه) با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، مقامات نظامی و مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از گچساران؛مراسم تکریم و معارفه سرهنگ سیدعلی اصغر نورایی نسب و سرهنگ باقر پسنده فرماندهان پیشین و جدید ناحیه مقاومت بسیج گچساران صبح امروز (شنبه) با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، مقامات نظامی و مسئولان محلی برگزار شد.

باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران نیز در این آیین گفت:همانگونه که سپاه پاسداران از اول انقلاب تا به امروز دراین ۴۲سالی که از عمر انقلاب می گذرد درتمامی عرصه ها کنار مردم بوده است، انشالله مجموعه سپاه تا آخر کنار مردم ، خدمتگذار مردم خواهد بود و افتخار هم خواهیم کرد.

وی افزود:در اوایل سال آینده بحث  انتخابات ریاست جمهوری ،شوراها و میان دورای مجلس را در سطح شهرستان گچساران داریم ،انتظارم از نامزدهای انتخاباتی که دراین کارزار انتخاباتی شرکت می کنند این است که قوانین را رعایت کنند، سپاه پاسداران درکنار سایر نیروهای انتظامی ،نظامی و نیروهای امنیتی ،مسئولیت امنیت شهرستان و انتخابات و زمینه مشارکت حداکثری مردم را برعهده دارد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: بنابراین امیدواریم که نامزدهای انتخاباتی نیز رعایت بفرمایند و درپیام ها، جلسات شان چه درفضای مجازی و چه درفضای حقیقی خدایی ناکرده اقدماتی انجام ندهند که با احساسات مردم بازی شود و امنیت پایدار شهرستان خدشه دار شود که نه قابل پذیرش، نه قابل گذشت و نه قابل تحمل است.

 وی افزود: امروز همه وظیفه داریم با چنگ و دندان از این امنیت پایداری که در سایه هدایت های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و درسایه خون شهیدان بدست آمده صیانت کنیم تا بتوانیم زمینه سازظهور حجت باشیم، همه باید باهمدلی و وحدت در همه شرایط سرافراز باشیم ودعا کنیم خداوند همه ما را در دفاع از آرمان های شهدای عزیز و منویات رهبری ثابت قدم بفرمایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1474543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =