کتاب «معارف انقلاب»؛ دیدگاه‌های مقام معظم رهبری پیرامون انقلاب اسلامی روز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در تالار سوره حوزه هنری رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، محتوای این کتاب مروری بر دیدگاه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، درباره‌ ماهیت انقلاب اسلامی است و به تازگی در حجم 1049 صفحه منتشر شده است.

«معارف انقلاب»، دوشنبه دوازدهم اردیبهشت همزمان با روز معلم از سوی چند موسسه پژوهشی ـ انتشاراتی رو نمایی خواهد شد. موسساتی که از این کتاب در تهران رونمایی خواهند کرد موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، مجمع ناشران انقلاب اسلامی با میزبانی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

رونمایی از این کتاب در تالار سوره حوزه هنری انجام خواهد شد و علیرضا مختارپورکه کتاب حاضر به کوشش وی منتشر شده نیزدر این مراسم حضور خواهد داشت. این کتاب به طور همزمان در قم نیز رونمایی خواهد شد.

در کتاب معارف انقلاب بیش از 400 فراز از دیدگاه‌های مقام معظم رهبری با موضوع انقلاب اسلامی که در طول بیش از 20 سال گذشته در دیدارها، سخنرانی‌ها و خطبه‌های نماز جمعه بیان شده است، گرد‌آوری شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

برخی بخش‌های این کتاب به تحلیل دوران حاکمیت طاغوت و ویژگی‌های آن دوران، مبارزات ملت ایران به رهبری امام عظیم الشأن و ویژگی‌های رهبری ایشان، اصول و محکمات، دستاوردها، آثار و برکات، ارکان و پیام‌های انقلاب، توطئه‌ی رنگارنگ دشمنان در به انحراف کشیدن و نابودی انقلاب و همچنین وظیفه مردم و نسلهای آینده در شناخت و پاسداری انقلاب اسلامی، اختصاص یافته است.

این کتاب را مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفترحفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای) منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =