۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری فرسوده در ارومیه بازسازی می‌شوند

قائم مقام شهردار ارومیه از بازسازی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده شهری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، غلام‌رضا عدل‌دوست با بیان اینکه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده شهری بازسازی می‌شود، گفت: اخیرا با انعقاد تفاهم‌نامه‌ مشترک سه جانبه مابین شهرداری ارومیه، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و صندوق کارآفرینی امید، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده شهری برابر دستورالعمل‌ها بازسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه با امضاء این تفاهم‌نامه جهت بازسازی ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسرانی تسهیلاتی ارایه می‌شود، عنوان کرد: این تسهیلات ۵ ساله و با نرخ سود ۴ درصد خواهد بود.

به گفته وی با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک سه جانبه ، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده شهری برابر دستور العمل‌ها بازسازی می‌شود و در صورت نیاز این مهم تداوم خواهد داشت.

عدل‌دوست اضافه کرد: طی ۹ ماهه سال جاری،  ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر از سوی شهرداری ارومیه صرف شده است.

قائم‌مقام شهردار ارومیه اظهارکرد: برآورد اولیه برای اتمام پروژه کمربندی دوم شهر یک هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است که قطعه اول کمربندی دوم به طول ۷/۵ کیلومتر  با ۵ تقاطع غیرهمسطح در حال اجرا بوده و این قطعه از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار و حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف شده است.

وی ادامه داد:در حال حاضر کل پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان از ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و امید است در شش ماه اول ۱۴۰۰ گشایش یابد. فاز اول و دوم این پروژه با صرف اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان  به بهره برداری رسیده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1472721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =