روزنامه روسی:آمادگی امریکا و اسرائیل برای جنگ با ایران/ممکن است مقامی دیگر در تهران ترور شود

یک روزنامه روسی نوشت:به اعتقاد کارشناسان، خطر آغاز جنگ بسیار زیاد است و برای این منظور، تمامی مقدمات فراهم می باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رزونامه مسکوفسکی کامسومولتس روسیه در واکنش به تحرکات آمریکا و اعزام بمب افکن های بی 52 و هواپیماهای سوخت رسان به این بمب افکن ها در گزارشی نوشت: آمریکا و اسرائیل آماده جنگ با ایران هستند. در این گزارش می خوانیم:

اوضاع جاری در خاور میانه به شدت، رو به وخامت است. در آستانه سالگرد ترور (شهادت) سردار قاسمی سلیمانی توسط امریکایی ها، در منطقه منتظر انتقام جویی باشند. در این زمینه، امریکا زیر دریایی هسته ای و رزم ناوهای خود را به خلیج فارس اعزام کرده است.

در روز 26 ماه دسامبر، کاربران سرویس FlightRadar خبر دادند که پنج فروند هواپیمای سوخت رسان نیروی هوایی امریکا بر فراز آسمان عراق به پرواز درآمده اند. براساس گزارشات رسانه های گروهی، این هواپیماها سوخت لازم را در اختیار هواپیماهای نظامی در صورت آغاز جنگ قرار خواهند داد. ظاهرا، این هواپیماهای سوخت رسان سوخت لازم را در اختیار هواپیماهای بمب افکن بی – 52 قرار داده اند که از پایگاه نظامی امریکا در آلمان به سوی عراق به پرواز درآمده بودند. طی چند روز اخیر، هواپیماهای سوخت رسان پیوسته، بر فراز آسمان عراق و در نزدیکی مرز با ایران در پرواز می باشند.

 در روز 12 ماه دسامبر، در پنتاگون اعلام کردند که دو فروند هواپیمای بمب افکن بی – 52 پرواز تجسسی در منطقه خلیج فارس انجام داده اند. به گفته نظامیان امریکایی، هدف از این پروازها، نمایش آمادگی امریکا برای اجرای عملیات نظامی در هر لحظه لازم می باشد. براساس گزارشات رسیده، هواپیماهای رادیو الکترونیک امریکایی بر فراز خلیج فارس نیز به پرواز درآمده اند.

فعالیت نظامی امریکا در منطقه افزایش یافته است. در روز 22 ماه دسامبر، خبر رسید که زیر دریایی هسته ای جورجیا و دو رزم ناو امریکا وارد خلیج فارس شده اند. همزمان با آن، گروهک ضربت نیروی هوایی امریکا نیز وارد اقیانوس هند شده است. متحدان امریکا در منطقه نیز از نیروهای امریکایی حمایت می کنند. از جمله، می توان به اعزام زیر دریایی اسرائیلی به منطقه اشاره کرد.

در پی ترور (شهادت) مسحن فخری زاده، آمادگی نظامی در منطقه افزایش یافت. ایران، اسرائیل و امریکا را در این ترور مقصر می داند و وعده انتقام گیری را داده است. چندی بعد، حملاتی علیه سفارت امریکا در بغداد و پایگاه های نظامی امریکا در عراق صورت گرفت. به اعتقاد کارشناسان، خطر آغاز جنگ بسیار زیاد است و برای این منظور، تمامی مقدمات فراهم می باشد.

احتمال دارد که امریکا دست به حملات گسترده ای علیه پایگاه های نظامی ایران در عراق و سوریه بزند و از این طریق، بخواهد تا ایران را به دادن پاسخ متقابل ناگزیر سازد. در حال حاضر، ایرانی ها به دنبال جنگ نیستند و از این رو، احتمال دارد، امریکا به نحوی، ایران را مجبور به چنین کاری کند، مانند ترور مجدد یکی دیگر از مقامات رسمی کشور.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1471498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 145
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    حضور آمریکا از ترسشه هیچ غلطی نمی تونه بکنه
    • محسن IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      بابا عجب رویی دارید شماها غذاهاتون کرده نون وپیاز خوارترین ماشین دنیا رو کرده تو ایران 150 میلیون همه ایران برشکسته شدن اقتصاد به گل نشسته یه واکسن نمیتونیم وارد کنیم اونوفت بازم میگید هیچ غلطی نمیتونه بکنه، واقعا که شما ها دیگه عجب رویی دارید خداوکیلی
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      اون چیزایی که شما می فرمایید غلطهای آمریکا نیست بی عرضگی مدیران داخلیه جونم
    • مهدی IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      یهودیها فکر کنم ورشکست شدن دیدن در فلسطین و روسیه نان نیس الان شروع کردن به تهمت زدنا در مورد ایراننگران نباشید این جنگ خواهد افتاد ولی الان نه بعضی ها میگن چرا،، چرا نداره چون یهودی هستن کسانی که جنگ رو به عنوان کسب و کار خود و ادامه اقتصاد میدونن کسانیکه با آنها مشورت کند حامی بشر و کسانیکه با آنها مبارزه کند تروریست و نازیسم نامیده میشده یهودی ها کل مردم دنیا رو جوری فرض میکنن که حیوانن و با هم حرف میزنن از مردم کل ایران میخوام خواهشا بیدار شید و بر ظلم یهو برنامه ریزی کنید چون یهودی ها میدونن ما اگه دروغ این حقیقت رو بفهمیم ساکت نخواهیم ماند فقط اینو به یاد داشته باشید باارزش ترین مالکیت شما در این دنیا مردم و خاک خودتون است
    • انشاالله IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      3 1
      فقط حرف مفت! اول خبر رو بخون بعد بیا حرف بزن!میگه امریکا از اون طرف دنیا اومده هل من مبارز میگه اونوقت تو میگی از ترسشه!وقتی امریکا واسرائیل اومدن پشت در خونت ومیگن اگه مردی بیا بیرون تا مثل همون قبلیات کنیم و هیشگی از حکومت نفسش درنمیاد تو از رختخواب چی میگی!!!
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      8 1
      آمریکا و روسیه هم که همچین از یه جنگ تپل دیگه تو خاورمیانه بدشون نمیاد!
    • عباس IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      4 0
      بهتره اینقدرحرف مفت نزنید،یکم منطق داشته باشیدتاکی میخواید ازاین حرفای کلیشه ایی بزنید؟دیگه بایدچی سرملت بیادکه بفهمیم امریکاهرغلطی که میخوادمیکنه؟
    • دشمن غرب گدایی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      2 2
      بکشید ما را بیدارتر میشویم ما را از چی میترسونن آمریکا کی باشه خدا شر غرب گداها رو کم کنه از این مملکت
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    آمریکا و اسرائیل شانس آورده اند که نظام قصد جنگ ندارد والا دمار از روزگارشان در میاورد.
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      با چی دقیقا ؟ با نیروی مردمی که پشتوانه نظام باشه ؟ با این همه بدبختی که سر مردم درآوردین کی میاد پشتیبانتون بشه ؟ با کدوم پول میخوای بجنگی ؟
    • مهدی IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      0 0
      جنگ بشه بالاخره مردم بدبخت میشن..از اینهم بدبخت تر
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      0 2
      شما که میگی کدوم پشتوانه فقط بهت بگم ملت ایران شماها نیستید که با چند دروغ نظرتون عوض میشه ملت ایران همونها هستند که الان لب مرز دارن کشته میشن تا تو تو تهران و اصفهان و جاهای دیگه امنیت داشته باشی
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      4 0
      روسیه این وسط چه ذوقی کرده. انگار بدش نمیاد ایران و آمریکا جنگ کنند!
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      0 1
      شما نمی خواد نگران باشی. ما میریم می جنگیم. شما و دارو دستتون هم برید خودتون و قایم کنید.
    • Mahdy IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      0 2
      اونی دوستی که گفته دقیقا با چی بجنگیم‌ با ایمان‌که برخدا داریم که هیچ‌وقت ما رو تنها نزاشت و نمیزاره. اونایی که حرفرو‌ میپیچونن یا بهونه میارن‌ کسانی هستن که ایمان ضعیف دارن
    • مهدی MX ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      4 0
      بهت توصیه می کنم بروید و داستان تصمیم گیری فتحعلیشاه که می خواست با روسیه وارد جنگ شود را بخوانید. او هم دقیقا در دویست سال پیش همین کلمات شما را می گفت
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    بابا بشین شما روسها هم حال ندارین دنبال جنگ میگردین. اگر عرضه جنگ داشتند بعد از شلیک موشک بالستیک به پایگاهشان وارد جنگ میشدند. الان آمریکا با ۲۸۰۰۰ میلیارد دلار بدهی عملا به جایگاه دوم سقوط کرده و هیچ توجیهی نمی تواند هزینه یک جنگ را تامین کند. مطابق گزارش ۲۶ دسامبر لس آنجلس تایمز از هر چهارنفر در آمریکا یک نفر از پس خریدن یک وعده غذای گرم بر نمیاد و ۹٪ مردم در شهرهای بزرگ از خانه اجاره ای شان اخراج شده و مجبورند در خیابان یا کلیسا یا مراکز شهرداری و خیریه بخوابند. حالا صبر کنید کرونا تمام بشه ، بعد متوجه این حقوق دادنها و چکهای پولی که در آمریکا و اروپا به مردم دادند می شوند. درآمد توریستی فرانسه و اسپانیا و بریتانیا دو ساله که شده صفر! و از جیب آینده خوردند و اسکناس چاپ کردند. اصلا دنیا کشش یک درگیری را ندارد. دارند بال بال می زنند که از افغانستان و عراق بیرون بروند. بعد این همه خرج و انتقال لشکر و هواپیما و کشته و زخمی، عملا حاصلش شد هیچ و دنیا به کام چین شد که این ویروس را به جان بشریت انداخت و خودش رشد کرد.
    • امیر IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      2 0
      به نظر من اینها فقط این هستند که ایران وامریکا رو به جون هم بندازن کی استفادش میبره روسیه. که هی سلاحاش می فروشه به ایران بهر حال سود بالایی گیرش میاد کم کم چاههای نفتی رو دریاچه خزر. به عنوان کمک نظامی به ایران بالا میکشه. وبد بختم مردم امریکا کم بود روسیه هم اضافه میشه. سردار سلیمانی رفت سوریه وعراق جنگید که جنگ داخل کشور نیاد حالا اینا میخان جنگم به داخل کشور بکشونش. ما هم بشیم مثل سوریه هر کس ونا کسی به کشورمون تجاوز کنه
    • هیوا IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      1 0
      امار اونجارو چقد دقیق میدونی اخوی.بد نبود یه اماریم ازکشور خودت ارائه میدادی و مقایسشون میکردی
    • حامد IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      2 0
      به اخبار دیدنت ادامه بده. خوبه برات. هر چیزی هم که تو اخبار ایران میگن، باور کن. هیچ وقت هم تفکر و تأمل نکن. آفرین
  • اکبر مشتی IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    از جنگ نترسید و به مردم القا نکنید که جنگ خطرناکی در پیش است همیشه در طول این سال ها هم بمب افکن ها در منطقه ما بودند و هم زیردریائی ها و هم بمب اتمی در پایگاه اینجرلیک ناتو در ترکیه ، امثال قاسم سلیمانی ها سایه جنگ رو دور کردن
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    شهامت این کار را ندارند.
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    غلط کردن
  • DE ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    واقعا خبرپراکنی راجع به جنگ به این نحو چه معنایی داره؟ یه روزنامه روسی برای جذب مخاطب پیاز داغ رو زیاد کرده شما چرا باید ترس جنگ رو بندازید تو دل مردم؟؟؟؟
  • مهدی AE ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    قبل از اینکه ما حمله کنیم به پایگاه عین الاسد ترامپ گفت در صورت انتقام ایرانی ها ما 52 نقطه از ایران رو هدف قرار می دیم..چی شد؟ نقطه ضعفشون تلفات انسانیه، هیچ غلطی نمیتونن بکنن..
    • DE ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      3 1
      یعنی واقعا نمی بینی بیش از ۵۲ نقطه این رو ویران کردن ....
  • NL ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    ترامپ بی شرف ، بابا دست بردار دیگه ! دوباره میخوان مردم بی گناه رو به کشتن بدن و مملکت رو وارد جنگ کنن ! خدایا خودت این بی پدر و مادر مو نارنجی احمق رو بکش ! ترامپ دیوانه
  • بهروز GB ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    ترامپ و همراهنش اکنون مثل یک مار زخمی که به پایان زندگی نزدیک است می مانند، اگرچه قبل از آن هم هر حرکت غیر عقلائی از او بارها دیده شده پس اکنون نیز ممکن است. دولت های غربی معمولاً در جنگی که صددرصد پیروزی را پیش بینی نمیکردند وارد نمی شدند اما در این مورد متفاوت است. بیشتر بنظر میرسد که آمریکا نگران حمله ایران است چون نمایش قدرت میدهد.
  • ... IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    85 50
    چرا جنگ؟؟؟ جنگ با کدوم عقل؟؟؟
  • لیاقت امینی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    مرگ برامریکاه تااخرین نفس آماده حستیم
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      حصطیم درسته دلبندم
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      0 0
      ما تا آخرین نفس آماده هستیم
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      0 0
      آروووم بگگیییر
    • محسن IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
      3 0
      بنده هم شخصا آمادگی خودم رو برای شرکت در جنگ با آمریکا اعلام میکنم، ولی به شرطی که قبلش تمام آقایان و آقازاده ها در جنگ شرکت کرده و شهید شده باشند.
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    خو بیا جنگ کنه اگه مرد هستن انتقام سلیمانی حججی فخری زاده وهزاران شهید مونده بیاین جلوتر تا برا همیشه محو بشین
    • سردار IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      1 0
      یعنی اگه اونها نیان جلو، انتقام اینها رو بی خیال میشی؟
    • سالار IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      0 0
      هستیم داداش
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      0 0
      هستیم درسته واقعا تااین اندازه بیسواد من به دختر ده سالم میگم املات ضعیفه بهش امیدوار شدم
    • سبروس IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      2 0
      جنگ بش امثال شماها اولین نفراتی هستن که پناهنده کشورهای دیگه بشن
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    81 99
    ما باید تمادکی هر شرایطی را داشته باشیم ولی اتفافا جنگ بعیده چرا که انها وارد خلیج همیشه فارس نمی شدند چون میدانند که اکر جنگ بشه هرگز از تنگه هرمز خارج نخواهند شد!
    • DE ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      0 0
      درسته که ممکنه از خلیج فارس خارج نشن ولی از ایران هم چیزی سالم باقی نمیمونه.
  • احمد IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    آمریکاو اسرائیل رانابود میکنیم. ملت ایران شجاع وجنگجوهستند. ماملت شهادتی وباکفارکنارنخواهیم امد
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      0 0
      انوقت چرا بهترین همپیمان ما چین هست!!!
    • ناکام IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      5 0
      اولین بمبو بزنن همین تویی ک میگی ملت شهادتی اولین نفر در رفتی
  • محمود IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    34 7
    :)))
  • دکتر DBA IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    آمریکا مال این حرفا نیست !!! اگر بود منتظر من و تو نمینشست حمله میکرد ... بیخودی آمریکا رو بزرگش نکنین... قد این حرفا نیستن
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    شما چرا،ترس به دل مردم می اندازید ما شاخ امریکا را َشکستیم پویش گنجیدیم تا دم فقط یک سیلی نماند است که اسرائیل با خاک یکسان کنیم انشتا00۰
    • محمد IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      1 0
      اگه جنگ کردنت مثل نوشتنت باشه، وای بحال خودمون...
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      0 0
      ویندوزت پرید عزیزم به خودت فشار نیار
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      0 0
      حرف مفت نزن بابا
  • قره باغی نیشابور IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    ببین چه دنیایی شده،امریکا از اونور دنیا بلند شده اومده اینجا ،هر لحظه ممکن است اتفاقی بیفته خدا خودش به خیر کنه.... دور و بر ما هم یک عدده کشور وابسته و جیره خوار گرفتند و ما با این اوضاع سخت اقتصادی هر روز باید تنمون بلرزه خدایا اتفاقی در راه است که وضعیت مان از این هم بدتر شود
    • ES ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      3 0
      ترس برادر مرگ هست...یادتون بیاد کنفرانس با صدای لرزان و ترس ترامپ بعد بمباران عین الاسد..برید یه بار دیگه نگاه کنید معنی ترس و دستپاچگی رو بفهمید...باید هوشیار بود قطعا،منتهی اینا نمایش قدرت برای جلوگیری از یه عین الاسد دیگه هست..
  • محسن عمران IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    ماجوونها درست ازمسعولین دل خوشی نداریم .ولی ازنیم وجب کشورمون باجون دل دفاع خواهیم کرد.
    • DE ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      0 0
      الکی میگی
    • کاربر IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      0 0
      ما الانم هم در حال جنگیم جنگ نان این همه گرانیو نمیبینید کاش زودتر جنگ اصلی اتفاق بیفته
    • حسین IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      0 0
      آرامم سگ هاری است که زنجیر پاره کرده و رها شده هر حرکتی از این دیوانه بعید نیست با توجه به رژیم خونخوار آمریکا و فرزند ناخلفش اسرائیل و سیاست گزاری فرماسیونرهای جهانخوارو زیاده طلب امکان حمله به تاسیسات نفتی و گازی و اتمی کشورمان وجود دارد اکنون وقت اعلام غلط های املایی و تسویه حساب با حتی دشمنان داخلی نیست ملت بموقع بحساب چپاولگران منافق خواهد رسید اکنون وقت هوشیاری مقامات مدافع از حریم کشور مقدس ایران و تاسیسات پالایشگاهی و نظامی است در صورت وقوع جنگ کسی بحفظ تمامیت ارزی کشور بجز سپاه و ارتش و جوانان جان برکف میهن نخواهد رسید .
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      2 0
      حرفت رو قبول دارم...من وقتی مسوولم روقبول ندارم هم باید حساب اون مسءول خاءن رو برسم هم حساب اون اجنبی که به خاکم تجاوز کرده....مثل میرزاکوچک خان...مثل رییس علی دلواری...
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      0 0
      اونایی.که منفی دادند. یعنی چی این.فقط اینطور معنی میده که به دشمنان گرا میدید بیاند فکر کردید چی آمریکا حمله.کنه یه درصد موفق بشه چه اتفاقی میفته باز هم.روحانی و یا یکی مثل روحانی هست وضع اقتصادی بدتر میشه که بهتر نمیشه فقط چیزی که تغییر میکنه زیر ساختها رو همه رو ویران میکنند مملکت میکنند محل درگیری قدرتهای دیگه
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    عجب هدف های خوبی برا موشک سپاه همیشه قهرمان آوردن نزدیک راحتتر شکار بشن
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    آمریکا جیگر شو نداره در برابر سپاه ما قد علم کند
  • A IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    جنگ بشه ماکه ازخدامونه
  • مادربچه هاو معلم مدرسه IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    چراماترامپ ونتانیاهورانفرستیم به جهنم؟! واسه جلوگیری ازجنگ لازمه
  • مشغلام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    شما احمقها یا جنگ نمیدونید چیه یا ایرانیها رو نمیشناسید نه شما نه اونا بیخودی حرف نزنید.
  • مرتض IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    1 0
    ازجنگ نترسید اتفاقا الان وقته جنگه بااولین موشک قیمت خونه ۱۰۰برابرسقوط میکنه ماشین خریدار نداره .ماکه چیزی از خارج نمیاد برامون تحریم کاملیم غصه خوردن نداره که ان شاالله اقازاده خط اول مقدم وایمیستن .اصلا غصه هیچی ونخورید ولی ای کاش این اسرایل ونابود میکردن بی شرفهارو
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    تف به رو ترامپ. بدونه جنگ هم آمریکا آمریکا ازبین رفته چه برسه به جنگ
  • m IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    سپاه اسرایل رو دریک روز تبدیل به خرابه می کند
  • محسن IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 1
    برا جتگ مرد لازمه که تو امریکا و اسرائیل مردی نمیبینم که بخواد بجنگه..این نامردا زورشون فقط به زنا و بچه ها و پیران میرسه و با مرد که روبرو شن یا فراز میکنن یا از پشت خنجر میزنند...اصلا نگران نابشید که بینشون مرد وجود نداره ببم...
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    این هم میدان جنگ ببینم چه کار میکنیم با این همه تجهیزات که تو این سالها ساختیم وقت محک زدن خودمان است اسراییل هم آمده تو تیر رس یا علی.
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    آمریکا واسرایل خ خ خ خلیج فارس خانه ایرانی هایت اگه سگ خوبی هستی درخانه خودت واق واق کن هنوز که درخلیج فارس قرق نشده اید دمت رو بزار روکولت زودتر برو
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    روس ها چقدر خوشحال می شن!...
  • محمد CA ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    ما اگر یک ذره کوتاهی کنیم کاری ما تمام بود اگر آمریکابه دنبال جنگ باشد ماجنگ تمام عیار خواهیم کرد تا دیگر آمریکاپشیمان شود
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    مشخص است که شیطان بزرگ و اذنابش قصد ماجراجویی دارند مطمئن باشید رعب و ترس آنها باعث شده چنگ و دندان نشان دهند.خداوند متعال فرموده در دل آنها ترسی می اندازم که مثل یهودیان صدر اسلام قلعه و پناهگاه خود را ترک کنند و فرار کنند.اندکی صبر که وعده خدا حتمی است.
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    ایران برای ما ناموس هست
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    بہ خاطر لقمہ ھای دم دست مانند عربستان و امارات و بحرین و اسرائیل آمریکا ھیچ اقدام نمی کنہ جنگ خیلی بد است عید ای کہ سرشون برا جنگ میخارہ اطلاعی از جنگ ندارن مسئولین با تدبیر باید سایہ ی جنگ را از سر کشور بردارند
  • معصومه عباسی IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    هیچوقت کسی که بخواد بجنگه سرو صدا نمیکنه در ضمن میتونند امتحان کنند شروع با اونا ولی انتهای جنگ دست خودشون نخواهد بود
  • روزبه IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    آمریکا و ایادیش هیچ غلطنتی نمی کنند چون با یک نفر طرف نیستند مردم دلشون انتقام می خواد
  • رضا IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    ما خودمون جنگ زده تاریخیم ما رو از چی میترسونی؟؟ بزار جنگ بشه اصلا بالاخره روی یکی کم بشه یا ما یا اونا
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    اولا جنگی رخ نمیده چون ۳۰ سال همین حرف رو زدن... اگر هم جنگ بشه ما پیروزیم اما چون مسئولین به فکر مردم نیستند جنگ رو میبازیم! من برام عجیبه که کشوری که نمیتونه بیماری کرونا رو مدیریت کنه،چطور برای جنگ و تسلیحات کلی هزینه میکنه؟
  • رامین IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    در عجبم هنوز کسایی هستند که این شو های تبلیغی رو هنوز باور دارند و چند سایت دسته چندم به اون میپردازند یعنی هنوز نمی دانید دیگه این کارها قدیمی شده آخه چقدر باید بیسواد باشه که اگه امریکا بخواهد وارد جنگ بشه سریع جنگ شروع میشه نه نیاز به کشتی جنگی هست نه زیر دریایی که با ساز و کرنا سر دنیا رو کر میکنند واقعا فکر نمی کنید هنوز نمی دانید ترامپ نمی تواند دستور جنگ صادر کند هنوز نمی دانید ترامپ دیگه قدرت ندارد هنوز نمی دانید این نوع اقدامات فقط جنبه تبلیغی دارد
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    خوب ماهم باید اماده باشیم باید تو خلیج فارس موشکامون رواماده کنیم
  • آرمان IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    فکرکردید جنگ بشه حتما مردم میدوون میرن جنگ ها؟ خوش خیالید مردم به نون شبشون موندن....
  • احمد IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    به آمریکا واسراییل بگوییدماازجنگ هراسی ندارم من برای ایران میمیرم نه ازB52نه ازدوتازیردریایی که بادوتاارپی جی کارش تمامه عربهای خلیج فارس بداننده اولین گلوله ای که ازخاک هرکدام ازشمابسمت ایران شلیک شود به تلی ازخاکسترتبدیل خواهیدشد
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    این ناوه آمریکای فقط جون میده سپاه چند تا از آن موشگ را به آن بزند تا ترامب خود را خراب کند
  • ناشناس IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    اگر هم جنگ بشه تا آخرین قطره خون از ایران دفاع میکنیم
  • رویا US ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    غلط کرده
  • نیما IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    عجب
  • نیما IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    اومدی دور تا دورمونو تا دلت خواسته پایگاه زدی هرچی نیروتروریست کج و کوله ریختی تو منطقه مخ عربستان و بحرین چنتا عرب دیگروهم زدی بابا این همش از ترسه بالا بری پایین بیای میخوری بدم میخوری
  • حسام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    جنگ نمیشه، بدبختانه یا خوشبختانه، چون اگر ی ترقه تو اسرائیل بترکه، اونا سری آتش بس میکنن، بخاطر همین میگن جنگ نمیشه، و واقعا هم نمیشه، همین امارات اگر ی موشک بره وسط برجهاشون تا 1سال هیچ توریستی دیگه اونجا نمیره، دوره جنگ کلا تموم شده، مگه اینکه ضعیف باشی، مثل عراق و افغانستان، اسرائیل همونقدری که تهدیده، همونقدر هم نقطه ضعفه
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    کو جنگ اگه شد به ما هم خبر بدید
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    خخخ بازم یه شوی جدید جهانی برای فشار برای مذاکره اون اگه میخواست حمله کنه تا حالا صد دفعه حمله کرده بود
  • NL ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 1
    جنگ حتمی است واین نه به خاطر آمریکا واسراییله بلکه به خاطرظلم نظام به مردم خودش است چون سنت خداست که ظلم ظالم باقی نمیماند وازبین رفتنی است
  • IE ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    برای حمله منطقیه که برند به ۴۰۰۰ کیلومتر دورتر از ایران وقتی اینقدر نزدیکن دیگه فقط برا تبلیغه معلومه که از ترسشون دارن خودشونو خیس می کنن
  • عباس IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    به هر شکلی که مشکلی درست کنه با نابودی کامل روبه رو میشه بعد از این جنک دنیا متوجه میشه قدرت ایران زمین را
  • DE ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    تمامی کارشناسان مسائل نظامی معتقدند آمریکا از ترس حمله ایران آرایش جنگی گرفته و میخواهد ایران رو از حمله دور کند اونوقت اصلاح طلبان میگویند و میخوانند که آمریکا دنبال بهانه برای جنگ هست
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    خدا کنه هرچی زودتر جنگ بشه
  • مهران IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    ما سپاه پاسداران را داریم و هیچ غمی نداریم.امریکا و اسراییل که هیچ با تمام دنیا میجنگیم
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    اگر جنگ شود مدیون شهدا هستید اگر اسرائیل را با خاک یکسان نکنید
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    خدا روسیه را لعنت کند....که شده اتش بیاره معرکه.........؟!از این اب گل الود به نفع خودش استفاده میکنه.....اگر امریکا ابر قدرت هست....روسیه از اون کثیف تر ...و ظالم تر.......چرا حرف های روسیه .....که ریس جمهور اش دیکتاتوره برای ما خوبه.......واقعا روسیه وچین هم خیانکار ومتجاوز به خاک ایران ومردم ایران هست......ولی متاسفانه سیستم ما اونا رو قبول داره.....روسیه خودش امریکا واسراییل رو علیه ما تحریک میکنه........شده اتیش بیاره معرکه.....براینکه بتونه به نفع خودش از منافع وذخایر ایران برای خودش استفاده کنه........خدایا مارا از دشمنان اسلامی نجات بده....مرگ بر اسراییل ...مرگ بر امریکا .....مرگ بر روسیه.....مرگ بر چین..........
  • علی IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    غلط کرده امریکا و هر کشوری که بخواهد به ایران حمله کنه
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    هیچ غلطی نمیکنن فقط پارس میکنن. شما هم شانتاژ نکن
  • مهدی IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    ما رو از چی میترسونید.سریع به همه چیز عادت میکنیم.الان هم قسطی زنده ایم.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    ما امریکارو به خاک سیاه می نشینیم اسراعیل رو نابودش می کنیم تمام نچه های عرب خلیج فارس رو نابودش می کنیم انشالله چون خدا با ماست امریکا چنان پشیمان خواهیم کرد که دیکه ادای ابر قدرت بودنو نکنه حالا فهمیدی بزدل احمق
  • شاکری IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    هموطنان عزیز.... اگر جنگنده های اسرائیلی و امریکایی بمبی در خاک ایران رها کنند، یقینا برای بازگشت، اسرائیلی یا ناو جنگی در خلیج نمی ماند، که بخواهند روی آن بنشینندـ...
  • رضا IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    بیایید ترسوها ما منتظر شماییم اینجا گورستان سربازان شماست زنده باد ایران درود بر حاج قاسم
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    ترامپ باختشو با این ژستا نمیتونه جبران کنه و اینکه آمریکا هیییییچ غلطی نمیتونه بکنه
  • محسن IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    بهتره آمریکا واسرائیل کودک کش این حمله را انجام بدن. تنگه هرمز گورستان آمریکا و اسرائیل خواهدشد. از الان بمب افکن بی52 و زیردریایی می‌فروشیم مدل آمریکایی و اسرائیلی علی برکت الله
  • محسن IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    ایرانی ها مهمان نواز اند بیاید ای کفار. با کافر کوب ازتون پذیرایی میکنیم. تنگه هرمز براتون فرش قرمز از خون آمریکا و اسرائیل درست میکنیم در صورت حمله پاسخی محکم دریافت خواهید کرد. یا الثارت الحسین
  • باشه IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    اون آقایانی که یه بمب افکن واسه این مملکت نمیسازن جواب بدن
  • محمد IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    احساس حقارت کردم یعنی چی ک امریکا بخواد مارو ب زور وارد جنگ کنه
  • بینام IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    ملت ایران موقعه دفاع یک پارچه هستن ،،اگر بیگانه بخواهد نگاه چپ به خاک ایران نگاه کند همه یک صدا با آنها برخورد خواهند کرد ،،،یا حق
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    بگذار بکنه با دست خودشون گور خودشون را می کنند بعد از آنها این عربهای خلیج فارس از تشنگی می میرند .
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    بیان تا مادرشونا به عزاشون بشونیم
  • محمود محمودی IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    روسیه میخواد از آب گل آلود ماهی بگیره نمیدونه تو آب تمسا ما چهل سال تو جنگیم امارات ببینید اسرائیلی ها به حوله تو هتل شونم رم نکردنددزدیداند ما مرد جنگیم وای به روزی که کوتاه بیام جلوی امریکا واسرائیل و...ببینید فلسطین چی شد تردید نکنید دشمن همیشه دشمنه
  • حاج قاسم IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    آمریکا اگر بخواد ایران رو بگیره تو یک روز میگیره اونا با امکانات حمله می‌کنند اونا برنامه ریزی دارند اما امیدوارم که جنگ نشه مگر نه کشور عزیزمان مال آمریکا ست
  • محمود محمودی IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    خدارا شکر که ایران این همه فدای وطن داره من وتو همان فدایان وطن هستیم پس همه باهم بگید زنده باد ایران بزرگ
  • محسن IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    مثل اینکه صحرای طبس رافراموش کردنددست خدابالاترین دستهاست یدالله فوق ایدیهم
  • MohammdM IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    آقا ما ترسی از جنگ نداریم بسم الله
  • علی ۱۱۰ IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    ما منتظر هستیم تا به دنیا ثابت کنیم امریکا کوچک تر از این حرفها هست ما ایرانی هستیم
  • مهدی فتوحی IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    این اخبار همش به خاط جذب مخاطب و این چیزاس و خیلی بزرگش کردن.آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه. درسته که آمریکا امکانات زیادی داره ولی عرضه استفاده کردن ازشونو نداره.این تجهیزاتشون هم به لطف بعضی از کشور های ترسو و خیانت کار منطقه همیشه داخل خلیج فارس بوده و هیچ غلطی نکردن. در ضمن آمریکا به خاطر این همه بدهکاری و ورشکستگی که به خاطر کرونا براش پیش آومد اصلا نمیتونه هیچ جنگی به خاطر هزینه های جنگ انجام بده.
  • US ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    من موندم این دوتا کشور فظول در جهان هر وقت هم با کشوری درگیر شن باهم حمله میکنن
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    بالخره انچه نباید اتفاق می افته
  • علیرضا IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    مردم ایران تو بدترین زمان ممکن دارن زندگی میکنن یکی مثل خودم از اول کرونا مغازم پلمب کردن اجاره خونمو نتونستم بدم وسایلانو بردم خونه پدرم گذاشتم با یه بچه در به در شدم ولی آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه اگه میتونست ایران رو بزنه زودتر از اینا میزد
  • محمدکرمی IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    1 0
    پدر معنوی ملت ایران، امام خامنه ای عزیز فرمودن جنگ نخواهد شد، مذاکره نمیکنیم. خداروشاهد میگیرم دست از پا خطا کنند، تمام منافع شون در دنیارو به آتیش میکشیم. بحضرت زهرا قسم میکنیم، این کارو میکنیم.
  • NL ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    خودم قلم پاشو خورد میکنم
  • مسلم IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    این روزنامه احتمالا مال اصلاحاتی ها یا ایرانیان خائن به وطن باشه شایدم مال روس های امریکای مسلک باشه برعکس گوئی کرده
  • سید IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    1 0
    به قول حاج قاسم سلیمانی ما ملت امام حسینیم ما ملت شهادتیم به خدا توکل کنید
  • حسین ازارومیه IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    آقایون این امریکا است که خفتک میتدازه ایران دنبال جنگ نیست شماهم بجای اینکه کشوتون راپشتیبانی کنید حرف چرت نزنید ترامپ یک آدم بی عقل است واسرائیل امریکا راانداخت جلو نمیداند ازلبنان درفلسطین سوریه حزب الله حماس سپاه قدس اینهافقط منتظردستورهستند اگرامریکا کوچکترین اشتباهی بکند انوقت خواهیم دید اسرائیل میشودجهنم ایران اول ناوهواپیمابررامیزند تا نیروهای آمریکای فلج بشه سال نوراامریکا بایدعزابگیرد مردم هیچ نارحت نباشید بعضیها منفی میدن اینها مردنیستند داعش باان عظمت ازبین رفت انوقت امریکا روی دریاایران 45تازیردریای رااماده کرده وسریعترین اژدردنیادست ایران است مسلمان هیچوقت ازمردن نمیترسد کسانی هم می‌ ترسند اینهاایمانشون ضعیف است خداوندهمیشه پشتیبان حق است یاعلی نترسید نترسیدنترسید چیزهای هنوزایران رونکرده ا گرجنگی امریکاشروع کنه آنوقت تماشاکنیدببینیدچجوری شاخ امریکاشکسته میشه ببین کی گفتم من میدانم ایران توچنته چی دارد قوی ترین تسلیحات هنوزرونشده عزیزان خداوندیاروپشتیبان نظامیان ایران زمین است یاحق
  • سعید IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    وجودشو ندارن همه دنیا میدونن ایران با عراق و افغانستان خیلی فرق داره آمریکا هیچ مهی نیست شما نگران نباش
  • صالح وملورین IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    اینجا کشور حاج قاسم ویاران اوست به روزنامه روسی بگوید اینجا دیار جنگجویان است مادر باغ سبز را به رویشان بازخواهیم کرد مابه سراغ دعوا میرویم چه خوشبخت او خودش اومده به قتلگاه
  • سعید IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    وای خداترسیدم ازترامپ ترامپ خرکیه بدردنخوربخاطراون فکرتان مشغول کردید
  • عبدالخالق عظیمی IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    ای شطیتونا زرنگ شدید میخواین خدا خود را چیزی یاد بدین ای کسانی ایمان آوردید بدانید واگاه باشید خداوند آگاه به همه مسائل شما هست
  • امراله مهماندوست IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    برای آزادسازی کشور بحرین (پایگاه دریایی نظامیان تروریست آمریکایی در خلیچ) و برگرداندن آن به کشور ایران داوطلب هستم.
    • محمد IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
      0 0
      سلام میگم سهام عدالت برای شماهم ریخیتن؟؟؟
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    آخرای ریاست جمهوری خاتمی هم اینطوری بود حتی چند تا موشک آمریکا به خرمشهر اصابت کرد این نشون میده که هر وقت ایران دست غربگراها بود بیشتر تهدید شده
  • سجاد عزیزی IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    1 0
    خدا نکنه جنگ بشه ولی اگر شد برای دفاع از وطنم ناموسمون خاکمون اولین نفر میرم جنگ وتا اخرین قطره خونم ایستادگی میکنم.جونم فدای وطنم ایران.
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    1 0
    آمریکا رو به افول است.. مقام معظم رهبری که سالهاست داریم می بینیم که مقام معظم رهبری کلامهایش از روی عقل و تدبیر بوده و دقیقا اجرا شده...
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    1 0
    باهدایت رهبرمقتدرهیچ عمل نسنجیده رخ نخواهدشد
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم
  • سیاوش IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    تفکر عدم ورود در جنگ تفکر باطلی است. دشمن باید در شما آمادگی کامل و انگیزه ببیند. وقتی دشمن احساس کند شما تمایل ورود ندارید با احساس امنیت تجاوز خود را گسترش میدهد. این اشتباه از سر ترس یا جهل را ادامه ندهید. آنها شهامت ورود به جنگ با کره شمالی را نداشتند اما شیوه ی شطرنج ما در مسبر غلطی قرار گرفته است. استراتژی ما نیاز به تغییر و چرخش قوی دارد. ما باید به دنیا اعلام کنیم از این پس ترور شخصیت های در لحظه پاسخ داده خواهد شد. تحمل و استیصال شما مسئولان و شوارای امنیت ملی برای من قابل فهم نیست با این روند خود شما ها در خطر بزرگتری قرار دارید. وقتی دانشمند ما را زدند یک ضربه محکم می زدید الان بازی روند دیگری داشت نه اینکه اسراییل زیر دریایی بفرستد. چرا با داشتن ملت شجاعی مثل ما روش بزدلانه را انتخاب کرده اید؟ مولا علی ع فرمود هر کس در خانه اش به او تجاوز کنند ذلیل خواهد شد. تحمل ترور حماقت محض است. نحوه انتقام سردار غلط بود. از مرگ نترسید و تصمیم مردانه بگیرید و عزت خود را ابدی کنید. اگر احساس ضعف می کنید بروید با چین و روسیه قرارداد ببندید تا برای همیشه روی آمریکا و اسراییل کم شود.
  • محمد IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    بعید می دانم . این حماقت در مدت کوتاهی پای امریکا را کاملا از خاور میانه می برد . ضمن اینکه اسرائیل ظرفیت پذیرش جنگ را ندارد
  • گرفتار NL ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    جنگ بشه از ایران امروزی و خیلی از چیزها اثری باقی نخواهد ماند
  • کیا IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    1 0
    من جنگ زیاد بودم حتی اسب آقا امام زمان را هم ندیدم ولی اگر کسی جرات حمله به ایران رابه کند ما ایرانیان دمار از روزگارشان در می آوریم سربلند و سرافراز باشید
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    ما باید از روح برجام کمک بگیریم
  • هادی IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    0 0
    با کدوم چیز میخوایم دفاع کنیم ؟ با پراید !؟ یا با غذایی مثل نون خالی ؟!جنگ که بشه راحت آمریکا دوتا موشک میزنه به پایگاه ها و مراکز مهم اقتصادی و کشور فلج میشه و تمام . دیگه دوره تفنگ و تانک تمومه اصلا قدرت نظامی آمریکا با ایران قابل قیاس نیست راستی نخبه های کشور کجا فرار میکنن ؟