حمایت ۲۶۰ میلیون تومانی کمیته امداد از زوج‌های کاشانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی کاشان از حمایت ۲۶۰ میلیون تومانی این نهاد از زوجین تحت پوشش خبر داد.

امیرحسین شیخ استرکی در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به اقدامات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان از مددجویان تحت پوشش اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و با توجه به رسالت کمیته امداد امام خمینی(ره) در حمایت از مددجویان توسط این نهاد فعالیت های گسترده ای انجام شده است تا نیازهای خانواده های تحت پوشش تامین شود.

وی با بیان اینکه یکی از این حمایت ها تهیه تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش برای آموزش های مجازی بود، ابراز داشت: بسیاری از دانش آموزان این خانواده ها متاسفانه قادر به تهیه تبلت نبودند که با کمک خیران توانستیم بخش اعظمی از نیاز دانش آموزان را برطرف کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه بیش از  ۶۰ درصد این دانش آموزان و دانش جویان تحت پوشش برای تهیه تبلت دچار مشکل بودند، تصریح کرد: نیمی از اعتبار تبلت های تهیه شده توسط خیران و نیمی دیگر توسط کمیته امداد تامین شد.

وی همچنین از کمک ۲۶۰ میلیون تومانی کمیته امداد به ۵۱ نوعروس و تازه داماد تحت پوشش این نهاد طی ۹ماهه گذشته در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: به این منظور خیرین ارجمند مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان کمک کردند.

شیخ استرکی افزود: با توجه به محدودیت های مالی و کمبود اعتبارات کماکان ۲۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان در انتظار مساعدت خیرین بزرگوار هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =