قرارگاه اباذر در استان کردستان افتتاح شد

قرارگاه استانی اباذر با سخنرانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به صورت آنلاین افتتاح شد.

به گزارس خبرگزاری خبرآنلاین از کردستان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در افتتاحیه قرارگاه استانی اباذر و اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی کردستان، گفت: امروزه پس از گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی نوبت نسل‌های سوم و چهارم است که به تحول در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی بپردازند.
وی با بیان اینکه قیام سوم برعهده نسل‌های سوم و چهارم است، افزود: جوانان باید ضمن فعالیت در بازارهای داخلی و جایگزینی کالاهای ایرانی بجای اجناس خارجی، بازارهای منطقه‌ را با تولید کالاهای با کیفیت تصاحب کنند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار ایجاد ایران بزرگ اقتصادی توسط جوانان نسل سوم و چهارم شد و اضافه کرد: باید در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب برای خودکفایی، داشتن قدرت، سیاست، زندگی و درآمد خوب تلاش کنیم.
رضایی بر لزوم تلاش جوانان نسل سه و چهار انقلاب در این راستا و در قالب تشکیلاتی فراجناحی و فراحزبی تاکید کرد و گفت: جوانان متعهد و تلاشگر باید بعد از آموزش، فعالیت‌های جهادی انجام دهند و در کنار رسیدگی به محرومان به کارهای خلاقانه و اختراعات جدید بپردازند.
وی یادآور شد: امروز تمام جهان به سمت فناوری‌های پیشرفته سوق پیدا کرده‌اند، بنابراین ما نیز باید قدرت خود را در بخش‌های مختلف از جمله علم، فناوری و اقتصاد ارتقا دهیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به آمادگی برای آموزش جوانان و علاقمندان در راستای ایجاد تحول در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: ما تجربیات دوران دفاع مقدس و دیگر برهه‌های انقلاب را در اختیار نسل جوان می‌گذاریم و جوانان نیز باید همت کرده و تحول بزرگی در کشور ایجاد کنند و قطعا موانع نیز از سر راه برداشته می‌شود.
رضایی با بیان اینکه نسل دوم انقلاب در منطقه کردستان با شرارت ضدانقلاب مواجه شدند، تاکید کرد: در کردستان خود مردم و پیشمرگان کُرد مسلمان وارد میدان شده و ضد انقلاب را بیرون کردند و اکنون نیز فرزندان همین رزمندگان و مردم ولایتمدار، باید در راه توسعه منطقه و کشورشان تلاش کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =