رسا نوشت:

حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه شهر کازرون گفت: در موضوع و حواشی بوجود آمده پیرامون وزیر اطلاعات نیز دشمنان و رسانه های آنها سوء استفاده کردند و مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود گفتد من بنا ندارم در تصمیمات دولت دخالت کنم مگر زمانی که احساس کنم مصلحتی مورد غفلت قرار گرفته است.

خرسند تصریح کرد: متاسفانه برخی ها با بصیرتی به این مساله دامن زدند، عده ای هم به این آشفتگی ها کمک می کنند، اما مقام معظم رهبری با تدبیر و درایتی که داشته و دارند تاکید کردند که سعی کنید به این آشفتگی کمک نکنید.

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی روز به روز رو به کمال و تعالی در حال حرکت است و هر روز ما به شکلی امتحان می شویم و باید مراقب باشیم چه بسا کسانی در فتنه های دیروز موفق شدند در فتنه های امروز مردود شوند.

مردود شدن در فتنه به دلیل آهنگ ولایت نداشتن است

وی افزود: مردود شدن در فتنه به دلیل بی بصیرتی و آهنگ ولایت نداشتن است، اگر فصل الخطاب نداشته باشیم ممکن است دچار اشتباهات جبران ناپذیری بشویم.

امام جمعه کازرون تمسک به ولایت فقیه را عامل مهم موفقیت های نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: امروز همه مسؤولان و مردم اگر در مسیری که رهبری می گوید عمل کنند دشمن هیچ گاه به هدف نخواهد رسید، در غیر این صورت انقلاب اسلامی با چالش مواجه خواهد شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در فتنه های مختلف تبعیت مردم از ولایت فقیه بود که انقلاب اسلامی و کشور را از بحران ها و مخاطرات نجات داد و امروز نیز این مساله اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

این فعال سیاسی با بیان توصیه هایی به مسؤولان کشور اظهار داشت: مسؤولان بدانند این مسؤولیت ها گذرا است، در تاریخ این ملت از کسانی به نیکی یاد می شود که تمسک شان به ولایت باشد، به عنوان مثال شهید رجایی ذوب در ولایت بود از این رو مردم هیچ گاه او را فراموش نمی کنند، ایشان خود را فدایی ولی فقیه زمان می دانست و مردم هم همواره از او به نیکی یاد می کنند. 

خرسند خاطرنشان کرد: امروز توصیه مقام معظم رهبری این است که مسؤولان همه باید پایبند قانون باشند و کسی خود را فراتر از قانون نداند، در نظام ما بن بست وجود ندارد رهبری هوشیار هستند، مردم همه تابع اند مسؤولان همه باید مراقب و هوشیار باشند.

/29211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    1 0
    سلام دیشب در تاریخ 24 تیر جشنی به مناسبت نیمه شعبان به میزبانی شورا وشهرداری برگزار شد اما در بین برنامه به خاطر خواندن اهنگهایی که در شان امام زمان (ع) نبود و متاسفانه امروز خیلی ها دانسته وندانسته در این مجالس از این اهنگها استفاده میکنند روحانیون شهر مجلس را ترک کردن که مورد تتمسخر عده ای هم قرار گرفتند