انتقاد تند محمد فنایی از محمود فکری و کمیته انضباطی

کارشناس داوری به انتقاد از سرمربی استقلال پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد فنایی پیشکسوت داوری ایران معتقد است کمیته انضباطی با افرادی که درباره داوران صحبت می کنند، برخورد جدی ندارد. او ابتدا می گوید: «ببینید باشگاهها می توانند از داور شکایت کنند نه اینکه بخواهند مدام اعتراض کنند. گزارش ناظر داوری هم هست. متاسفانه ما در این زمینه قوی نیستیم. وقتی به داور هجمه زیادی وارد می شود کمیته انضباطی درباره افراد خطاکار یا کسانی که توهین می کنند، تصمیمات آبکی می گیرد! من به آقای فکری سرمربی استقلال احترام می گذارم. ایشان دو هفته قبل مشکلاتی به وجود آورد. دیدیم در بازی صنعت نفت هم دوباره شروع به اعتراض و بعد پرخاشگری کرد.»

او اضافه می کند: «وقتی فکری اخطار گرفت دوباره ادامه داد. بعد هم در مصاحبه مطبوعاتی حق به جانب بود، در حالی که ما بازی را دیدم و بیشتر حق با صنعت بود. باید تعارف را کنار بگذاریم. بعد دیدیم باشگاه استقلال از داوری هم شکایت کرده است. البته فوتبال کلا مظهر شکایت است!»

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1464346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی کیقبادی RO ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    1 0
    ضمن اینکه باید داوران توی زمین ،توسط داوران فدراسیون قضاوت شده و بعد از هر بازی نمره ای به آنها داده یا ورق ارزیابی ای در پرونده قضات فدراسیون داشته باشن که براساس همین ارزیابی ها در بازیهای آینده بکارگیری میشوند، اما تعرض به داور باید کاملا جرم ورزشی شناخته بشه. در فرم قرارداد هر سرمربی آورده شود،که وظایف شما طوی هست که اگر داوری خواست کعه تیم شما ببازد، شما پیروز بیرون نیایی ضعف شماست.علی دایی باید قدیس فوتبال بشه چون از پولش خوب استفاده کرد.