پارسال همین حدود ها بود که امتحان استخدامی آموزش و پرورش با کلی حرف و حدیث برگزار شد و 40 هزار نیروی جدید به استخدام آموزش و پرورش درامدند ،گرچه که این آزمون و استخدامی های آن با گلایه های بسیاری از معلمین حق التدریسی همراه بود

 

 

پارسال همین حدود ها بود که امتحان استخدامی آموزش و پرورش با کلی حرف و حدیث برگزار شد و 40 هزار نیروی جدید به استخدام آموزش و پرورش درامدند ،گرچه که این آزمون و استخدامی های آن با گلایه های بسیاری از معلمین حق التدریسی همراه بود اما گویا بالاخره امسال قرار است مصوبه مجلس در مورد استخدام  نیروی حق التریس بازمانده از استخدام به اجرا دراید .

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر ساماندهی نیروی انسانی، از مدیران کل آموزش و پرورش استان‌‌های کشور خواست تا کم و کاستی‌های موجود در خصوص نیروی انسانی هر استان تا اول تیرماه سال 1390 اعلام شود تا فرصت لازم برای بررسی مسائل و مشکلات از دست نرود و سال تحصیلی جدید بدون این نقیصه در کشور آغاز شود.

به غیر از بحث اعلام کاستی های نیروی انسانی   در حاشیه‌ نشست وزیر آموزش و پرورش با اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشورنحوه اجرای مصوبه مجلس درباره تعیین تکلیف حق‌التدریسی‌ها و آموزشیاران نهضت سوادآموزی هم بررسی شد.

 حتی برای بررسی بهتر این موضوع کارگروه‌ تخصصی آغاز به کار کرد. البته به غیر از این موضوع کارگروه‌های تخصصی با موضوعات ساماندهی فضاهای آموزشی، بررسی وضعیت تعاونی‌های مسکن و مصرف، مدیریت خانه‌های معلم، درمانگاه‌ها، دارالقرآن‌ها و مجتمع‌های فرهنگی ، مدیریت اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان 1390، تعطیلی مدارس ابتدایی در روزهای پنج‌شنبه و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری و آموزش از راه دور تشکیل شدند.

حالا باید منتظر ماند و دید تا امسال بالاخره تکلیف این معلمان مشخص خواهد شد یا خیر .

47

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اموزشیاران نهضت سواداموزی ایران IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    از استخدام وسرگردانی اموزشیاران بدبخت هم جویا شوید//وزیر چقدر ما را بازی میدهی///////؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    بابا یکی از اقای حاجی بابایی بپرسه این معلمان حقالتدریسی چطوری حق التدریس میشن؟ غیر از اینکه یه اشنایی اینارو میبره تو اداره؟ ما که کارشناسیم ولی اشنا تو اداره نداریم چی کار کنیم؟
  • رعنا IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    یکی هم به داد ذخیره ها برسه خب
  • .......... IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
    0 0
    آقای حاجی بابایی میگوید حق هرکس در آزمون استخدامی پارسال ضایع شده ،حق او را بر می گردانیم.پس تکلیف کسانی که هنگام آزمون عملی تربیت بدنی باردار بودند چه میشود؟شاید خانمی که لحظه انجام آزمون باردار بوده شایستگی اش از خیلی از کسانی که آزمون داده اند و الان معلم هستند بیشتر است.من کارنامه خود را در تهران مشاهده کرده ام،امتیازات آزمون کتبی و عمومی و تخصصی من از دوستانم بسیار بالاتراست ولی فقط به صرف انجام ندادن آزمون عملی رد شده ام.گناه من چیست؟بارداری جرم است؟حق مرا چه کسی برمیگرداند؟؟؟
  • رقیه IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
    0 0
    خسته شدیم چقدر نامه بنویسیم هیچ کس جوابی به ما نمیده درمورد وضعیت استخدام دانشجویان کارشناسی آزاد (شبانه) تربیت معلم ورودی سال 88
  • کارشناس ارشد علوم تربیتی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
    0 0
    در آموزش و پرورش آیا تحصیلات عالیه تعریف شده؟ که با بی احترامی با اشخاصی مانند من که رشته شان مرتبط با آموزش و پرورش است برخورد می شود تحول بنیادین یک بخشش مربوط به بکارگیری نیروی تحصیل کرده است.