ایسنا نوشت:

رییس اورژانس 115خراسان رضوی گفت: در پی وقوع دو تصادف مرگبار در مشهد سه تن کشته و 10نفر مصدوم شدند. دکتر وفایی‌نژاد درباره دو فقره تصادف مرگبار در شهرستان مشهد گفت: روز گذشته شهرستان مشهد در چهار ساعت شاهد دو تصادف مرگبار در مبادی ورودی شهر مشهد بود. ساعت 3:30 بامداد تکنسیین‌های اورژانس از طریق تماس شهروندان در جریان وقوع تصادف مرگبار در منطقه رباط سفید قرار گرفتند. امدادگران با حضور در صحنه حادثه دریافتند یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرده که در این حادثه سه تن کشته و چهار نفر مجروح شدند.  

رییس اورژانس 115خراسان رضوی در ادامه افزود: در ساعت 7:30 دقیقه صبح نیز تکنسین‌های امداد در جریان برخورد دو دستگاه اتوبوس بین شهری در میدان جانبازان این شهر قرار گرفتند. این حادثه شش مجروح بر جای گذاشت که توسط امدادگران به بیمارستان منتقل شدند.

وی در مورد وضعیت حال مادر و نوزادی که روز پنج‌شنبه در خانه‌ای متروک در حوالی این شهرستان و با حضور تکنسین‌های زن اورژانس در شرایط نامناسب زایمان کرده بود، گفت: با حضور به موقع تکنسین‌های زنان و زایمان این زن در شرایط کاملاً بهداشتی و امن نوزاد پسر خود را بدنیا آورد و با گذشت چهار روز از زایمان این زن، حال وی و پسرش مساعد گزارش شده است.

181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =