۲ نفر
۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰
خبر سخت و دردناک درگذشت دکتر روح الله عالمی

درگذشت دوست و همکار بسیار عزیز و استاد گرانمایه آقای دکتر روح الله عالمی را به خانواده و بازماندگان گرامی اش و به دانشمندان و دانشگاهیان و مخصوصا به همکارانم در گروه آموزشی فلسفه دانشگاه تهران تسلیت می گویم.

شنیدن خبر درگذشت دکتر عالمی برای من بسیار سخت و دردناک بود و احساس کردم در این عزایی که دارد هر روزی و همه جایی می شود کم کم همه به تسلا نیاز پیدا می کنند و من نیز یکی از آن نیازمندانم.

در خانه کهنسالی نشستن و هر روز خبر مرگ عزیزی را شنیدن، زندگی نیست؛ بلا و مصیبت است. ولی چه می توان کرد جز آنکه درخواست کنیم که خداوند دکتر عالمی را رحمت فرماید که او مرد علم و عمل و تحقیق و مدیریت و دقت نظر و پایبندی به اخلاق و وفا و وفاداری و جوانمردی بود. روانش شاد و یادش گرامی باد.


* رئیس فرهنگستان علوم ایران

* منتشر شده در وب‌سایت نویسنده . ۲۲ آبان ۱۳۹۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پویا IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    0 0
    در این وضعیت بغرنج و اسف بار که گوئی خاک مرده بر این کشور پاشیده اند متأسفانه هر روز باید شاهد مرگ زودهنگام عزیزانی باشیم که هیچگاه جایگزینی برایشان نیست ، چنانچه با زحمات شبانه روزی و از جان گذشته و خسته کادر درمان و بی مدیریتی های کلان فقط باید گفت خدا به دادمان برسد که فریادرسی برای این مرگ سیاه و خانمانسوز نیست . پروردگار همه رفتگان را قرین رحمت خویش قرار دهد. الهی آمین
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    0 1
    روحش شاد