هر شهروند برای مقابله با کرونا یک رسانه است

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان گفت: آحاد جامعه به منظور آگاهی بخشی در زمینه مقابله با همه گیری کرونا می توانند همانند یک رسانه عمل کرده و با تبادل تجربه و اطلاعات و افزایش سطح دانش عمومی در زمینه ریشه کنی این ویروس، نقشی مهم و حیاتی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ اسدالله ربانی مهر در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای استان همدان گفت: برای عبور از شرایط بحرانی کرونا در این روزها، باید ضمن رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، هشدارهای ارائه شده دراین زمینه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را جدی بگیریم.
 
وی خاطرنشان کرد: دراین میان بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و همچنین محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد مقابله با کرونا موجب حادتر شدن شرایط و همچنین تحمیل فشار مضاعف به کادر درمانی در سطح بیمارستان های استان می شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان همچنین با تقدیر  از همکاری و همراهی مطلوب رسانه های استان با کمیته اطلاع رسانی ستاد، تصریح کرد: عبور از این شرایط نیازمند همراهی، تعامل و هماهنگی بهتر و بیشتر دستگاههای اجرایی و عموم مردم در سطح جامعه است.

ربانی مهر با اشاره به فعالیت های موثر دستگاههای عضو ستاد مقابله با کرونا در استان همدان، افزود:  ۲۰ واحد پذیرایی مختلف شامل تالار و سفره خانه طی دو هفته اخیر در استان همدان شناسایی، جریمه و پلمب شدند و در حوزه محدودیت های ترافیکی نیز جریمه ۵۱۰ هزار تومانی برای مالکان ۳۰۰ خودرو اعمال قانون شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =