مهلت ارسال اثر به جشنواره کتاب و رسانه تمدید شد

دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه خبر داد با توجه به درخواست خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی، تا ۲۴ آبان تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیدعلی مسعودی، دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه از تمدید مهلت ارسال اثر به این رویداد فرهنگی خبر داد.

او با اشاره به تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره کتاب و رسانه گفت: «با توجه به درخواست‌های مکرر خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، برنامه‌سازان و به ویژه اهالی رسانه در صدا و سیما، مهلت ارسال آثار به نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه تا ۲۴ آبان تمدید شد.»

مسعودی ادامه داد: «تاکنون آثار قابل توجهی در بخش‌های «رسانه‌های نوشتاری»، «رسانه‌های دیداری و شنیداری» و «رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی» به جشنواره ارسال شده است. همچنین از بخش‌های ویژه «سواد رسانه‌ای» و «دفاع مقدس» که برای اولین بار به این دوره از جشنواره اضافه شده، به خوبی استقبال شده است.»

دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه در پایان تاکید کرد: «علاقه‌مندان برای شرکت در نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه تا پایان وقت اداری ۲۴ آبان فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره، آثار خود را ارسال کنند.»

بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، ۲۴ تا ۳۰ آبان با شعار «دانایی؛ مانایی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1453557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =