اعطای دکترای افتخاری اتحادیه بین المللی روئسای دانشگاه های جهان به دکتر ملک زاده

سازمان بین‌المللی سیتی‌وان از اعطای دکترای افتخاری اتحادیه بین المللی روئسای دانشگاه های جهان به دکتر محمد شریف ملک زاده خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، مدیر روابط عمومی سازمان بین‌المللی سیتی‌وان از اعطای دکترای افتخاری اتحادیه بین المللی روئسای دانشگاه های جهان به دکتر محمد شریف ملک زاده خبر داد و گفت : رییس اتحادیه بین المللی روسای دانشگاه های جهان (IUAP)  طی مراسمی در تفلیس ، دکترای افتخاری این دانشگاه را به دکتر محمد شریف ملک زاده معاون اسبق رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان اهدا کرد.
ژیلا محمدی در ادامه افزود : در این مراسم دکتر کاخا شنگلیا ، دکترای افتخاری این دانشگاه را به  محمد شریف ملک زاده اهدا نموده و اهدای این درجه علمی به دکتر ملک زاده  را افتخاری برای اتحادیه بین المللی دانشگاه های جهان دانسته و ابراز امیدواری نمودند که با توسعه نظریه MFT شاهد تحولی عمیق در صنعت گردشگری جهان باشیم .
مدیر روابط عمومی سازمان بین‌المللی سیتی‌وان در پایان افزود : اهدای دکترای افتخاری این دانشگاه به دکتر محمد شریف ملک زاده" به خاطر رتبه علمی، فرهنگی و ارائه نظریه جهانی MFT (گردشگری با علایق ویژه) بوده است .
لازم به ذکر است که دکتر محمد شریف ملک زاده نیز در این مراسم با قدردانی از اهدای این مدرک علمی گفت: این دکترای افتخاری نه تنها برای من، بلکه برای مردم ایران نشانه‌ای از دوستی و محبت میان ملت هاست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =