۲۱ نفر
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
آقای وزیر آموزش و پرورش اشتباه شد جبران کنید

خبری منتشر شد که معلمی که پایش رادرراه رفت و آمدمدرسه از دست داده ودرحال نوشتن پایان نامه دکتری است به دلیل انتشار کاریکاتوری درگروه تلگرامی پیروشکایت بعضی از مسئولین وزارت آموزش وزارت آموزش و پرورش به شلاق محکوم شده است.

در یک لحظه تصورکردم که اگر شهروندی اهل مدینه یا کوفه به مولا علی ع اهانتی می کرد واکنش مولا  دربرابرش چه بود (به فرض اهانت وعدم توجه به جنبه طنز)؟

آیا می فرمودند بفرمایید دکه القضا تا محاکمه شوید و شلاق رابیاورید تا تنبیهش کنیم؟یاباکرامت ازکنارش می گذشتند؟یابانصیحت درآغوشش می کشیدند؟یا میفرموند خداوندرحمت کند کسی که عیوب مرا به من هدیه کند؟

به هرحال وزارتخانه با دستور جنابعالی شکایتش راپس گرفت وکاردرستی هم کرد ولی واقعیت این است که درست تراین بود که مدیری از وزارت آموزش و پرورش از معلم شکایت نمی کرد . ووزیر اموزش و پرورش مدیرانی رامنصوب میکرد که ابزارریاست که سعه صدراست رابا خودداشته باشند.ووزیر مملکت نظام نظارتی می داشت که قبل از شکایت و رسیدن به مرحله حکم ایشان رامطلع میکردند تا جلوی چنین خسارتی که احساسات معلمین راجریحه دار میکند گرفته شود.

و از آن درست تر این است که وزیر و معاون شاکی با  هدیه ای به خانه این معلم سربزنند و بگویند ماسینه ای به وسعت دریاها داریم .بلا می کشیم و رنج می بریم ولی از  معلم  شکایت نمی کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1442877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =