۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸

مهر:تاکید مخالفان رژیم آل خلیفه بر اینکه جنایات نظامیان سعودی و دیگر کشورهای عربی ضد مردم بی دفاع بحرین بی پاسخ نخواهد ماند و ادامه سرکوب فعالان سیاسی و حقوق بشر در چارچوب انتقامجویی رژیم حاکم از مردم از تحولات بحرین است.

به گزارش منابع خبری، یک فعال سیاسی بحرینی، اقدامات رژیم آل خلیفه ضد اکثریت مردم بی دفاع این کشور(شیعیان) را انتقامجویی از ملتی دانست که فقط خواهان حقوق قانونی خود است.
به گفته "علی الفرج"،  رژیم بحرین درحال انتقامجویی ازهمه کسانی است که برای احقاق حقوق قانونی خود به خیابانها آمده و شعار داده اند. آل خلیفه برنامه ای را در دستور کار خود قرار داده اند که بر اساس آن همه سازمان های مردم نهاد در کشور نابود می شوند و بحرین کشوری با نظام پلیسی خواهد شد.
 
این فعال سیاسی که با العالم گفتگو می کرد، تصریح کرد: رژیم حاکم سرکوب همه جانبه ملت بحرین را با هدف ایجاد نظامی دیکتاتوری آغاز کرده است.

به گفته وی، جنایت آتش زدن قرآن کریم و شکستن حرمت مساجد توسط نیروهای امنیتی بحرین و نیروهای سعودی، نشانه تفکر انتقامجویی رژیم است که نشان می دهد حاکمان بحرین هیچ اهمیتی برای افکارعمومی مسلمانان جهان قائل نیستند.
 
جنایات سعودی ها در بحرین بدون مجازات نخواهند ماند

از سو دیگر "رضا کاظم" سخنگوی کمیته حقوق بشر اسلامی با بیان اینکه جنایات حاکمان بحرین و عربستان سعودی علیه ملت بحرین بدون مجازات نخواهد ماند، اعلام کرد : بسیاری از مقامات بحرینی متهم به قتل عام مردم به علت شکایت از آنان جرئت سفر به کشورهای دیگر را ندارند.

وی با درخواست از جامعه جهانی برای کمک به مردم بحرین برای دستیابی به خواسته های قانونی و عادلانه خود خاطر نشان کرد : رژیم سعودی به بهانه کمک به رژیم آل خلیفه برای سرکوب تظاهرات مردم بحرین، عملا این کشور را به اشغال خود در آورده است.

رضا کاظم با هشدار درباره پیامدهای ناگوار ادامه جنایات ضد بشری در بحرین از جمله حمله نیروهای امنیتی و نظامی سعودی و بحرینی به بیمارستانها و درمانگاه ها تاکید کرد: جنایات آل سعود و آل خلیفه در بحرین ثبت و ضبط شده و اسناد آن به زودی تحویل سازمانها و دادگاه های بین المللی خواهد شد، زیرا نمی توان از کنار این جنایات به راحتی عبور کرد.16146

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 143510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =