یک هفته پس از انتشار خبری که در ان به نقل از احمدی‌نژاد، وی نسبت به این سخنان واکنش نشان داد و آن را کذب خواند.

یک هفته پس از انتشار خبری که در ان به نقل از احمدی‌نژاد، اعلام شده بود که وی تصمیم دارد پس از برگزاری مراسم تحلیف و شروع به کار دولت یقه‌ مخالفانش را بگیرد و سرشان را به سقف بچسباند، وی نسبت به این سخنان واکنش نشان داد و آن را کذب خواند.

به گزارش آفتاب، پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، روز یکشنبه، در گزارشی از سخنان احمدی‌نژاد در بازدید از «باشگاه خبرنگاران جوان»، به نقل از او نوشت: «‌من در گردهمایی اساتید بسیجی تاکید کردم که دولت با آغاز دور جدید فعالیت‌ها با قدرت های زورگو و مداخله گر در امور ایران برخورد و آنها را به سقف می‌زند».

وی تصریح کرد:‌ «اما برخی‌ها با جنگ روانی در داخل و به دروغ این گونه تبلیغ کردند که احمدی‌نژاد با آغاز دور جدید فعالیت‌ها مخالفان خود در کشور را به سقف می‌زند و عده‌ای نیز روی این خبر جعلی تحلیل‌های نادرست ارایه و مطرح کردند و حتی پس از اطلاع‌رسانی درباره اصل خبر نیز به دروغ‌پردازی خود ادامه دادند».

گفتنی است، هفته گذشته برخی رسانه‌ها در گزارشی غیر رسمی، از سخنرانی روز جمعه 9 مرداماه احمدی‌نژاد در جمع اساتید بسیجی در مشهد، نوشتند: «رئیس کابینه دهم در ادامه اطلاع خود را از عصبانیت کسانی که «آنها» خطاب می‌کرد به حضار رساند و با بیان اینکه «دوره جدیدی آغاز شده است» تأکید کرد: "بگذارید مراسم تحلیف برگزار شود، دولت کارش را شروع کند، یقه‌شان را می‌گیریم و سرشان را می‌چسبانیم به سقف"».

هرچند در این خبر مشخص نشده بود که مرجع ضمیر «آنها» چه کسی بوده است، اما رسانه‌های منتقد احمدی‌نژاد، از اصلاح‌طلب و اصول‌گرا، به این بخش از سخنان او واکنش نشان دادند و این لحن او را نشانه تصمیم جدی وی برای حذف و سرکوب مخالفان دولت نهم قلمداد کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 14318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Maysam MY ۱۷:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۸
    0 0
    چوب رو که بالا بگیری، گربه دزده خودش در میره
  • بی نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۹
    0 0
    موسوی و دارو دستش الحق کارشون رو خوب بلدن! هیچکس تو این چند سال نتونسته بود انقدر دروغ به خورد مردم بده و با دروغ های واهی همه رو گمراه کنه! دست مریزاد دروغگوی سبز