افتتاح ۶پروژه تامین آب آشامیدنی با اعتبار ۴۹میلیارد ریال در قزوین

با هدف ارائه خدمات دولت به مردم، ۶پروژه تامین آب آشامیدنی در شهرستان قزوین با حضور استاندار و جمعی از مقام های استانی و محلی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در مراسم افتتاح پروژه حفر و تجهیز چاه شماره۹ شهر اقبالیه گفت: این پروژه شامل ساخت سه مخزن ذخیره با مجموع ظرفیت ۸۵۰متر مکعب در روستاهای لات، میلک و خشکچال در منطقه الموت، شبکه داخلی روستای بوچینک در منطقه کوهین و نیز حفر و تجهیز دو حلقه چاه در شهرهای قزوین و اقبالیه است.
بیرنوندی خاطر نشان کرد: برای این شش طرح ۴۹میلیارد ریال هزینه شده و نیاز مردم به نعمت الهی آب در مناطق مذکور برآورده شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان یادآور شد که روند کنونی مصرف آب در استان قزوین بالاتر از الگوی مصرف است و سازگاری با کم آبی و مدیریت مصرف تنها راه حل قطعی تامین آب آشامیدنی است.
هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: وعده های دولت در زمینه تامین آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان محقق شده و جریان خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.
جمالی پور افزود: در شرایط سخت اقتصادی و تحریمی کنونی، افتتاح طرح ها موجب خوشحالی مردم و افزایش امید آنان است.
این مقام مسئول اظهار کرد: تلاش می کنیم تا روند توسعه استان را حفظ کنیم و در این راستا ایجاد و توسعه زیر ساخت هایی مانند تامین آب آشامیدنی در اولویت برنامه های استان قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =