۰ نفر
۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
ترامپ همچنان ۱۰ درصد از بایدن عقب است

ایرنا نوشت: نتایج یک نظرسنجی سراسری در آمریکا نشان می‌دهد که «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری، ۱۰ درصد از رقیب جمهوری‌خواهش «دونالد ترامپ» جلوتر است.

بر اساس نتایج نظرسنجی «سی. بی. اس» و «موسسه یوگاو» که یکشنبه منتشر شد، ۵۲ درصد از رای‌دهندگان احتمالی اعلام کردند که به بایدن رای می‌دهند و ۴۲ درصد دیگر نیز گفتند که به ترامپ رای خواهند داد.

همچنین سه درصد از رای‌دهندگان اعلام کردند که هنوز «مطمئن» نیستند به چه کسی رای خواهند داد و سه درصد نیز گفتند که به نامزد دیگری رای می‌دهند.

بر اساس این نظرسنجی، ۴۹ درصد از هواداران بایدن گفتند که «عمدتا بدلیل مخالفت با ترامپ» به پای صندوق‌های رای می‌روند و ۳۲ درصد دیگر از هواداران وی گفتند که به دلیل علاقه به بایدن به او رای خواهند داد.


همچنین ۷۳ درصد از هواداران ترامپ، علاقه به وی را علت اصلی رای‌دادن اعلام کردند و ۱۸ درصد نیز مخالفت با بایدن را علت اصلی حضور در پای صندوق‌های رای اعلام کردند.

بر اساس نظرسنجی سی. بی. اس و یوگاو، ۴۴ درصد از پاسخ‌دهندگان اعلام کردند که عملکرد اقتصادی بایدن بهتر خواهد بود اما ۴۵ درصد دیگر نیز گفتند که ترامپ عملکرد اقتصادی بهتری خواهد داشت.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1429649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 0
    خواب رییس جمهور شدن بایدن خوابی است که تعبیر نخواهد شد