۱ نفر
۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
سختی یافتن جانشین برای سیامند رحمان

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: یافتن جانشین شایسته برای «سیامند رحمان» بسیار سخت است، با این حال با استعدادیابی و جوانگرایی برای این مهم تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سیدمحمد شروین اسبقیان در ارومیه گفت: مراحل تدوین برنامه ۴ ساله فدراسیون با هدف تعیین نقشه راه فدراسیون برای رسیدن به اهداف وزارت ورزش برای موفقیت در مسابقات پارالمپیک توکیو و پاراآسیایی چین، مهرماه عملیاتی خواهدشد.

وی افزود: برای موفقیت در رقابت‌های پارالمپیک توکیو تلاش خواهیم کرد و برای انتخاب جایگزین برای «سیامند رحمان» که همواره مدال طلا را کسب می کرد، با استعدادیابی بدنبال انتخاب جایگزین هستیم گرچه انتخاب جانشین این پهلوان و رسیدن به رکورد سیامند بسیار سخت است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته، بزودی عملیات اجرایی و احداث مجموعه جانبازان و معلولین آذربایجان‌غربی را با نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان و مصوبه هیات وزیران آغاز خواهدشد و بنا داریم این مجموعه بنام «پهلوان سیامند رحمان» یک مجموعه ورزشی مجهز برای استفاده ورزش این استان و کشور قرار گیرد و در این خصوص طی هفته آتی در تهران با حضور استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرکل ورزش و جوانان این استان، جلسه‌ای برای شروع عملیات آن برگزار خواهدشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1428142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =