واحد مرکزی خبر نوشت:

مسئول امداد منطقه چهار گاز استان تهران، برخورد بیل مکانیکی با انشعاب گاز را علت آتش سوزی بامداد امروز در خیابان سرو سعادت آباد اعلام کرد. فلاح در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: دیشب عوامل شهرداری بدون اطلاع به اداره گاز اقدام به حفاری برای ترمیم جوی های آب کردند که در حین این عملیات یکی از انشعابات گاز بوسیله بیل مکانیکی از جای خود خارج شد. وی افزود: شکسته شدن این انشعاب از قسمت جوش موجب نشت گاز به داخل ملک حادثه دیده شد. مسئول امداد منطقه چهار گاز استان تهران گفت: پس از تماس با اداره گاز ماموران این اداره به محل حادثه اعزام شدند که پس از حضور در محل اقدام به بستن شیر گاز کردند که در حین انجام وظیفه متأسفانه انفجاری رخ داد و یکی از ماموران شرکت گاز به نام مسعود عابدی 26 ساله فوت کرد.

مسئول امداد منطقه چهار گاز استان تهران گفت: همه ارگانها برای کار عمرانی موظفند با اداره گاز هماهنگی های لازم را انجام دهند تا چنین حادثه هایی بوجود نیاید.

مدیر طرح ساماندهی محور خیابان سرو نیز در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: در نخستین ساعات بامداد امروز و حدود ساعت 2:30 دقیقه بامداد که پیمانکار مجری طرح در حال عملیات عمرانی در محور خیابان سرو حد فاصل میدان کاج تا خیابان علامه شمالی بود بیل مکانیکی با لوله انشعاب گاز برخورد می کند و مقداری این لوله کشیده می شود. سقط فروش افزود: پیمانکار حاضر در محل مراتب را به مرکز امداد فوریت های گاز اطلاع داد. وی گفت: در حین اجرای عملیات ایمن سازی و رفع خطر حادثه انفجار پیش آمد که منجر به خسارت های جانی و مالی شد.سقط فروش افزود: حدود یک ماه و نیم قبل از شروع اجرای این طرح با شرکت گاز مکاتبه شده بود.

/56

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 142671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =