مهر نوشت:

برخی از داوطلبان آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 90 پس از دریافت کارت آزمون خود با مغایرت محل آزمون و محل اقامت فعلی شده اند و این موضوع برای آنها دردسر ساز شده است.

برخی از داوطلبان اولین آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 90 از اختلاف و مغایرت محل آزمون و محل اقامت در کارت آزمون خود خبر دادند و یاد آور شدند که با وجود انتخاب یک شهر برای محل آزمون خود اما شهر محل اقامت دائمی فرد برای محل آزمون درج شده است.

این داوطلبان اظهار داشتند: برخی از داوطلبان در موعد مقرر هم نسبت به تغییرات در کارت آزمون خود اقدام کرده بودند اما همچنان محل اقامت دائم به عنوان محل آزمون در کارت آزمون درج شده است.

یکی از داوطلبان در این زمینه یادآور شد: محل اقامت فعلی من شیراز است اما محل اقامت دائم من زنجان است ولی در زمان درج محل آزمون در کارت تقاضانامه محل آزمون خود را شیراز تعیین کرده بودم ولی بازهم محل آزمون زنجان درج شده است.

در همین زمینه دکتر سید جلال طباطبایی معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه های متعدد در تاریخ های یکم، 22 و 24 اسفند سال 89 اطلاع رسانی لازم را انجام داده است که شهرستان محل آزمون داوطلبان بر اساس مندرجات بند 34 تقاضانامه تعیین شده است.

وی افزود: بر اساس این بند شهرستان محل اقامت فعلی داوطلب، همان محل آزمون فرد است و داوطلبان در فرصت های اعلام شده می توانستند مشخصات خود را ویرایش و اصلاح کنند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: یکی از ویژگی های مهم این آزمون شخصی سازی دفترچه های کنکور دکتری است و از همین رو داوطلب برای شرکت در آزمون باید به همان حوزه امتحانی مندرج در کارت خود مراجعه کند و امکان تغییر حوزه امتحانی برای داوطلبان وجود ندارد.

 42/44

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 142388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
    0 0
    سازمان سنجش بدون فکر اومده عمل کرده / اعلام کرد آذرماه کنکور هست ولي بعد کنسل ش کرد/ تمام برنامه ريزي هاي ما رو به هم زد/ ليست منابع رو تغيير داد و بدون انديشه با هدف جذب نيروهاي خودي بقيه رو ناديده گرفت/
  • بدون نام IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
    0 0
    واقعا افتضاحه. تکلیفشون با خودشون هم مشخص نیست.حوزه امتحای منم اشتباه زدند.قرار بود هرکسیکه حوزه امتحانیش مشخص نیست در تاریخ های ذکر شده اصلاح کنه نه اینکه حوزه امتحانی همه رو جابجا کنن
  • بدون نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
    0 0
    سازمان سنجش اگه می خواست که این وضع به وجود نیاد از همون اول بند حوزه امتحانی رو حذف می کرد!!!
  • بدون نام IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
    0 0
    بنده ساكن مشهد اما دانشجوي ارشد بيولوژي دانشگاه گيلان-رشت هستم. محل آزمون را رشت انتخاب كردم اما سازمان سنجش آنرا به مشهد تغيير داده است. تا الان تمام دوستان بنده با اين خطاي فاحش سازمان سنجش دچار مشكل شده اند.
  • بدون نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
    0 0
    برنامه ریزی شون خیلی افتضاحه. سه بار منابع رو عوض کردن آخه رشته مهندسی صنایع چه ربطی به فیزیک 1 و2 داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
  • زهرا IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
    0 0
    آدم شك مي كنه كه واقعا كساني كه منابع رو اعلام كردن با سواد باشن. براي رشته ميكروب شناسي و سلولي مولكولي ما به سوالات رياضي و سوالاتي در مورد خارپوستان مارمولك و نوع گل آذين گياهان جواب مي داديم. آخه اگر منظورتون اينه كه تخصصي نباشه به چند تا از پروفسورهاي اين رشته ها سوالاتو بدين اگه بلد بودن ما تسليميم.
  • بدون نام IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۱
    0 0
    اگه کنکور قبول هم بشیم دانشگاهی نیست که مارو به عنوان دانشجو قبول کنه. همه دانشگاهها امسال برای ترم بهمنشون دانشجوی استعداد درخشان گرفتن و ظرفیتشونو با دانشجوهای دلخواه خودشون پر کردند. حتما تو مصاحبه میخوان برگردن به دانشجوها بگن شما در حد و اندازه های دانشگاه ما نیستید. اونوقت این دانشجوهای بیچاره باید به کی اعتراض کنند؟؟؟؟
  • نوید IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    0 0
    از مسئولین می خوام بپرسم که چرا کسی که میخواد دکتری فیزیولوژی تولید مثل بگیره باید به سوالات باغبانی وزراعت عمومی جواب بده اخه فیزیولوژی دام چه ربطی داره به گل آذین گندم. چرا با آینده این مملکت بازی می کنید عزیزان مسئول؟؟؟؟؟