یک عضو فراکسیون ورزش مجلس از احتمال ادغام وزارت ورزش باید یک وزارتخانه دیگر خبر داد و گفت: در این رابطه احتمال دارد که وزارت رفاه و ورزش یا وزرات کار و جوانان تشکیل شود.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس گفت: بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه کشور تعداد وزارتخانه‌ها باید از 21 وزارتخانه به 17 وزارتخانه کاهش پیدا کند.

وی افزود: از طرفی هم به دلیل تصویبت قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان این احتمال وجود دارد که دولت یک وزارتخانه دیگر را هم با وزارت ورزش ادغام کند؛ به عنوان مثال احتمالاً وزارت رفاه و ورزش یا وزارت کار و جوانان تشکیل شود.

نماینده مردم شهریار در مجلس با تاکید بر اینکه علاوه بر مسئله ورزش بر موضوعاتی همچون ازدواج و مسکن جوانان نیز باید توجه شود، اظهار داشت: بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه کشور دولت این مجوز را دارد که وزارت ورزش و جوانان را با یک وزارتخانه دیگر ادغام کند.

گروسی خاطرنشان کرد: دولتمردان معتقدند که باید تشکیل این وزارتخانه با بررسی‌های کارشناسی صورت گیرد از این رو معتقدم که دولت تشکیل این وزارتخانه را به درستی هدایت خواهد کرد البته رفع نیاز جوانان در بخش‌های دیگر هم باید چاره‌جویی شود.

/3028

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =