نسخه‌های دیجیتالی «دختری با خالکوبی اژدها» اثر «استیگ لارسن» با فروش بیش از یک میلیونی‌اش رکورد فروش نسخه‌های دیجیتالی را شکست.

رمان «دختری با خالکوبی اژدها» نوشته‌ی «استیگ لارسن» رکورد فروش نسخه‌های دیجیتالی را شکست. ایسنا گزارش داد: نسخه‌های دیجیتالی «دختری با خالکوبی اژدها» - یکی از سه رمان سه‌گانه‌ «هزاره» اثر «استیگ لارسن» - با فروش بیش از یک میلیونی‌اش رکورد فروش نسخه‌های دیجیتالی را شکست.

سه رمان این مجموعه - «دختری که با آتش بازی کرد»، «دختری که به لانه‌ زنبور لگد زد» و «دختری با خالکوبی اژدها» - هم مجموعا بیش از سه میلیون نسخه‌ دیجیتالی فروش داشته‌اند.

سه‌گانه «هزاره» به‌صورت دیجیتالی و غیردیجیتالی، در ماه بیش از 500هزار نسخه می‌فروشد. نسخه جلد گالینگور «دختری با خالکوبی اژدها» که در سپتامبر سال 2008 در آمریکا به حراج گذاشته شد، بیش از 300هزار جلد فروش داشته است.

تا کنون هیچ ناشری اعلام نکرده است، یک میلیون نسخه‌ دیجیتالی از یک کتاب را به فروش رسانده است.

به نوشته‌ نیویورک تایمز، تا کنون حدود 17 میلیون نسخه از سه‌گانه‌ «هزاره» این نویسنده‌ سوئدی در ایالات متحده آمریکا فروخته شده است.

«استیگ لارسن» روزنامه‌نگار و نویسنده فقید سوئدی است. او خالق سه‌گانه‌ «هزاره» ‌است که در چند سال گذشته همواره یکی از پر فروش‌ترین کتاب‌ها در سطح جهان بوده‌ است. این نویسنده در سال 2008 بعد از «خالد حسینی» - نویسنده‌ افغان - به عنوان دومین نویسنده‌ پرفروش در سطح دنیا معرفی شد. کتاب سه‌گانه‌ «هزاره» که پس از مرگ او منتشر شد، تا ماه مارس 2010 به 40 زبان دنیا ترجمه شده و بیش از 27 میلیون نسخه‌ آن فروش رفته است.
60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =