تعیین جایگاه‌های عرضه دام زنده؛ محدودیت‌های کرونایی در گرگان ادامه دارد

فرماندار گرگان گفت: چهار مرکز برای خرید و فروش دام در عید قربان در سطح شهرستان گرگان تعیین شده که با نظارت دامپزشکی فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرآنلاین از گلستان : محمد حمیدی ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در گرگان اظهار داشت: انسجام و همت در نظارت‌ها باید ادامه دار باشد و تقویت شود، البته در این نظارت‌ها باید مردم داری را رعایت کنیم.

وی افزود: تیم‌های نظارتی شهرستان از ساعت هفت صبح تا ساعت ۱۱ شب به صورت مشارکتی با مرکز بهداشت، اماکن و صمت بر اصناف مختلف نظارت می‌کنند.

حمیدی با بیان اینکه نماز عید قربان در شهرستان گرگان برگزار نخواهد شد، گفت: مردم در دید و بازدیدها پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و موارد بهداشتی در خرید و ذبح دام هم باید رعایت شود.

وی ادامه داد: چهار نقطه برای خرید و فروش دام برای عید قربان در سطح شهرستان تعیین شده که انتهای جرجان ۱۵، جایگاه سوخت زنگیان، محل جمعه بازار و میدان باهنر هستند و خرید و فروش دام با نظارت دامپزشکی انجام خواهد شد.

حمیدی اضافه کرد: مراکز جمع آوری پوست هم توسط شهرداری مشخص شده که میدان ترمینال، میدان باهنر، میدان شهرداری، میدان مفتح و میدان کریمی هستند.

وی تاکید کرد: شهروندان عزیز از رها کردن خون آبه در جداول شهری خودداری کنند زیرا بهداشت عمومی با توحه به گرمای هوا تهدید خواهد شد.

فرماندار گرگان با اشاره به دیگر مصوبات گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی در رستوران‌ها رعایت شود شاید آسیب نداشته باشیم اما باز بودن رستوران‌های کمربندی حساسیت ایجاد کرده و تمام رستوران‌های سطح شهر و کمربندی باید فقط به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

حمیدی افزود: بانک‌های شهرستان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از حضور افراد بدون ماسک در شعب خودداری و ماسک در اختیار ارباب رجوع قرار دهند.

وی ادامه داد: جلسه‌ای با اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه و گیم نت‌ها داشتیم که بر رعایت موارد بهداشتی تاکید شد و در صورت عدم رعایت پلمب می‌شوند.

وی با اشاره به تداوم محدودیت‌های کرونایی خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم محدودیت‌ها را زیاد کنیم بلکه تاکید ما بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است تا همه فعالیت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1415775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =