تشکر تهیه‌کننده سینما از اقدام تازه وزارت فرهنگ و ارشاد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محمدحسین فرحبخش از اقدام وزارت ارشاد برای پرداخت بدهی سینماداران به پخش‌کنندگان سینما تشکر کرد.

محمد حسین فرحبخش سینمادار، تهیه‌کننده و کارگردان سینما درباره پرداخت بدهی سینماداران به پخش‌کنندگان سینما، گفت: «در کل نگه داشتن پول پخش‌کنندگان توسط سینماداران اشتباه است. البته کرونا باعث شد حدود چهار ماه سینماها بسته باشند؛ زمانی هم که باز شدند، شرایط‌شان با بسته بودن فرقی نکرد و فروش نداشتند. سینماداران در این مدت پول کارگر و دیگر عوامل مشغول در سینماها را پرداخت کردند و همین باعث مشکلاتی برای آنها شد؛ از جمله این‌که نتوانستند پول پخش‌کنندگان را بدهند. اینکه وزارت ارشاد در جهت رفع این مشکل و بازگرداندن پول پخش کنندگان قدم برداشت، تحسین برانگیز است.»

او افزود: «بالاخره تهیه‌کننده‌ها و پخش‌کنندگان هم مشکلات خاص خودشان را دارند و باید بدهی خود را بپردازند. کار ارزنده ارشاد باعث شد تا مشکل این همکاران نیزمرتفع شود.»

این تهیه‌کننده ادامه داد: «سمفا یکی از مهمترین کارهایی است که در چهل سال سینمای ایران رخ داد؛ چون قرار است از این طریق مشکل بازپرداخت پول حاصل از درآمد فروش فیلم‌ها از سوی سینمادارن به پخش‌کنندگان و تهیه‌کنندگان رفع شود.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1415439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =